ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz
Kontaktní manažer:
Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz
Kontaktní centrum používá i Skype
Společnosti Algotech a Avaya uvedly v polském Krakově do provozu kontatní centrum satelitní televize „n”. Řešení tohoto zákaznického centra patří mezi nejvíce inovativní v rámci střední a východní Evropy. Krakovské zákaznické centrum…
28.11. 2006 - Komunikační technika , Informační technologie
Algotech nabízí novou generaci IP telefonů
Společnost Algotech zařadila do svého portfolia nejnovější IP telefony Avaya, které nesou označení One-X Deskphone Edition. Kontextová tlačítka s navigací na displeji IP telefonu spolu s hi-fi kvalitou přenášeného hlasu jsou dva nejvýznamnější…
1.11. 2006 - Komunikační technika , Informační technologie
Algotech dodal call centrum do Mongolska
Společnost Algotech uvedla do provozu call centrum významné mongolské banky XacBank . "Přestože se jedná o instalaci malého řešení pro deset agentů, spatřujeme v tom pro Algotech významný krok směrem k východním trhům," prohlásil Karel Dobiáš,…
13.9. 2006 - Komunikační technika , Finance, burzy, obchod
Spojení společnosti Geomant a SimpliCTI
BIRMINGHAM, VELKÁ BRITÁNIE a CARY, SEVERNÍ KAROLÍNA – Nadnárodní společnost Geomant Enterprise Solutions a americká společnost SimpliCTI Software Solutions Inc. uzavřely koncem června tohoto roku smlouvu o spojení. Cílem tohoto svazku je…
17.7. 2006 - Ekonomika , Komunikační technika
ALGOTECH – snazší a levnější přechod na IP telefonii s serverem Avaya S8400
Jen málokteré odvětví informačních technologií zaznamenává v současnosti tak dynamický rozvoj jako IP telefonie. "Volání přes internet " nabízí výhody širokému spektru zájemců, počínaje soukromými uživateli s jednou telefonní linkou a konče…
16.6. 2006 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH zahájil spolupráci s českou firmou RETIA
Společnost Algotech, dodavatel telekomunikačních technologií Avaya, zahájila spolupráci s předním domácím výrobcem záznamových zařízení, společností Retia. Spolupráce se týká distribuce a nasazování záznamového zařízení ReDat® v České a…
24.2. 2006 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH: NAHRÁVÁNÍ ZA PŘIJATELNOU CENU
Investice do klasického nahrávacího řešení NICE v kontaktních centrech, kde pracuje od 5 do 20 operátorů, je zpočátku dost finančně náročná. Proto společnost ALGOTECH zařadila do portfolia produktů i nové řešení nahrávání izraelské společnosti…
1.2. 2006 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH NABÍZÍ KOMUNIKAČNÍ ŘEŠENÍ PRO HOTELY
Společnost Algotech připravila pro hotelový sektor speciální nabídku komplexního telekomunikačního řešení založeného na technologii Avaya. V rámci této nabídky Algotech provede konzultaci, navrhne telekomunikační řešení na míru, dodá a implementuje…
4.1. 2006 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH ZAJISTÍ SERVIS PRO ČESKOU SPOŘITELNU
Algotech zajišťuje od listopadu servisní podporu telekomunikačních systémů Avaya pro 22 poboček České spořitelny na území celé České republiky. Vyplývá to ze servisní smlouvy uzavřené mezi oběma společnostmi. Smlouva zahrnuje mimo jiné…
5.12. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
CALL CENTRUM VŽDY NA DOSAH
Společnost Algotech zařadila do svého portfolia produktů software OneBridge Mobile Groupware od společnosti Extended Systems, Inc., který umožňuje přístup k informacím o činnosti call centra z PDA zařízení. Produkt je určen především pro manažery a…
1.12. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH NABÍZÍ IP TELEFONII NA DVA TÝDNY ZDARMA
Společnost Algotech nabízí k bezplatné zápůjčce špičkové telekomunikační řešení Avaya IP Office. Toto řešení dokáže zajistit jak hlasovou, tak i datovou komunikaci, aniž by bylo nutno slevit z rozsahu uživatelských funkcí, kvality hlasového přenosu…
23.11. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
NOVINKA V NABÍDCE SPOLEČNOSTI ALGOTECH
SYSTÉM PRO AUTOMATICKÉ VYTÁČENÍ ODCHOZÍCH HOVORŮ AVAYA PREDICTIVE DIALING SYSTÉM (PDS) Společnost Algotech uvedla na český a slovenský trh novou verzi systému pro automatické vytáčení ochozích hovoru Avaya Predictive Dialing System – PDS.…
18.11. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH - řešení pro plánování rozvrhu sil v kontaktním centru
Česká pobočka nadnárodní společnosti Algotech zařadila do své nabídky Workforce Management Systém (WFMS) maďarské firmy Phi Divizió. Řešení zaměřené na automatizované plánování pracovních sil je určeno pro management kontaktních center (CC). Kromě…
3.11. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
ALGOTECH ZAČÍNÁ PŮSOBIT NA ČESKÉM TRHU
Od 1.září tohoto roku začíná společnost 1TEL působit v rámci nově vzniklé nadnárodní obchodní společnosti ALGOTECH. 1TEL spolu s obchodní složkou maďarské pobočky společnosti Geomant, rumunským Lukasem a srbským Algotechem, který dal celé…
1.9. 2005 - Informační technologie , Komunikační technika
1TEL – SOUČÁST NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI
Management české společnosti 1TEL, která je business partnerem americké telekomunikační společnosti Avaya, jedná s několika dalšími zahraničními business partnery společnosti Avaya o možné spolupráci, jejíž podstatou by bylo společné působení v…
1.7. 2005 - Komunikační technika ,
1TEL CENTRALIZOVAL TARIFIKAČNÍ SYSTÉM MAKRO ČR
Společnost 1TEL centralizovala tarifikační systém obchodní společnosti Makro prostřednictvím Multisite licence vyhodnocovacího programu Wintel společnosti Ateco. Společnost 1TEL vycházela z požadavku propojit 10 lokalit společnosti Makro…
15.6. 2005 - Informační technologie , Komunikační technika
1TEL získal partnerství IBM
Společnost 1TEL získala "Partnerství se společností IBM“ na úrovni "MEMBER"“. Toto partnerství obecně umožňuje certifikovaný prodej produktu IBM. V případě společnosti 1TEL se jedná o prodej SW pro integraci PbX Avaya s technologií…
4.5. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
IP TELEFON AVAYA SE SIP PROTOKOLEM
Společnost 1TEL od ledna 2005 nabízí svým klientům Avaya IP telefon 4602 podporující SIP protokol. Telefon je nyní schopen pracovat nejen v prostředí Avaya, ale i v prostředí ostatních výrobců. IP telefon Avaya 4602 se SIP firmwarem byl úspěšně…
7.2. 2005 - Komunikační technika ,
1TEL UPRGADOVAL KOMUNIKAČNÍ SYSTÉM ROZHLASOVÉ STANICE RÁDIO SVOBODNÁ EVROPA/RÁDIO SVOBODA (RFE/RL)
Pro rozhlasovou stanici Rádio Svobodná Evropa/Rádio Svoboda (RFE/RL) společnost 1TEL úspěšně uskutečnila upgrade komunikačního systému Avaya DEFINITY G3si s duplikovaným řízením na řešení AVAYA Server S8700 se softwarem Communication Manager 2.0. …
7.2. 2005 - Komunikační technika , Informační technologie
AVAYA CONTACT CENTER EXPRESS
OPTIMÁLNÍ ŘEŠENÍ PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY Společnost 1TEL uvedla na trh nové řešení kontaktního centra předního amerického dodavatele telekomunikačních technologii Avaya pod názvem Contact Center Express (CCE). Jedná se o vůbec první…
15.11. 2004 - Komunikační technika , Ekonomika
NADNÁRODNÍ SPOLEČNOST GEOMANT NA ČESKÉM TRHU
Společnost GEOMANT z Maďarska začala působit v České republice. V poskytování servisních a implementačních služeb bude spolupracovat s českou společností 1TEL, s.r.o.. Struktury společnosti Geomant od 1. října rozšířilo technické oddělení…
20.10. 2004 - Komunikační technika , Ekonomika
NADNÁRODNÍ SPOLEČNOST GEOMANT CHCE NA ČESKÝ TRH
Společnost GEOMANT z Maďarska připravuje vstup do České republiky. Důvodem jsou příležitosti k dalšímu rozvoji firemních aktivit na českém trhu, který má podle představitelů firmy potřebný potenciál. Firmu Geomant sídlící v Budapešti založili v…
26.8. 2004 - Informační technologie , Komunikační technika
Řešení call centra AIC pro Czech On Line
Společnost 1TEL dodala řešení AIC (Avaya Interactive Center) pro call centrum předního poskytovatele telekomunikačních služeb společnost Czech On Line. Implementace technologie, která mimo jiné obsahuje AVAYA MultiVantage, AVAYA Interaction Center 6…
29.7. 2004 - Komunikační technika , Informační technologie
1TEL NABÍZÍ INOVACI TECHNOLOGIE AVAYA™ INTERACTIVE RESPONSE
Společnost 1TEL začala nabízet inovovanou technologii Avaya IR pro automatickou obsluhu volání, která plně uspokojuje nejnovější požadavky na tyto systémy včetně možnosti vývoje hlasových aplikací pomocí Voice XML a integrace v IP prostředí. Tato…
28.6. 2004 - Informační technologie , Komunikační technika
1TEL instalovala nejnovější verzi Avaya CMS
Společnost 1TEL v červnu úspěšně uskutečnila třetí instalaci nejnovější verze Avaya CMS (Call Manager Systém) v bratislavském call centru předního světového dodavatele výpočetní techniky. Bratislavské call centrum je celé postavené na produktech…
22.6. 2004 - Informační technologie , Komunikační technika
Compact Contact Center
Jedinečná technologie za dostupnou cenu pro společnosti provozující malá kontaktní centra Společnost 1TEL ve spolupráci se společnosti DNS představila v těchto dnech partnerům společnosti Avaya produkt Compact Contact Center (CCC) verze 4,…
22.6. 2004 - Komunikační technika , Informační technologie
1TEL: Wallboardy pro call centrum energetiků
WALLBOARDY PRO CALL CENTRUM ENERGETIKŮ Společnost 1TEL vybavila Call centrum významné energetické distribuční společnosti v rámci implementace komunikačního serveru Avaya S8700 IP wallboardy, které usnadňují a zpřehledňují orientaci v činnosti call…
10.5. 2004 - Informační technologie , Informační technologie
Speciální akce společností 1TEL a AVAYA
Speciální akce společností 1TEL a AVAYA LEVNĚ? LEVNĚJI? ZDARMA? Společnost 1TEL ve spolupráci se společností AVAYA připravila na některé produkty speciální letní promoakci. Nabídka je určena nejen novým zákazníkům, ale i stávajícím klientům, kteří…
10.5. 2004 - Informační technologie , Informační technologie
1TEL : JUBILELNÍ DESÁTÁ INSTALACE AVAYA S8700
Společnost 1TEL v dubnu úspěšně uskutečnila již desátou instalaci komunikačního serveru Avaya S8700, který je nejvýkonnějším serverem Avaya nabízeným společností 1TEL. Avaya S8700 umožňuje provozovat rozsáhlou centrálně řízenou hlasovou síť…
26.4. 2004 - Komunikační technika , Informační technologie
1TEL prezentovala novinky v technologiích NICE
V souvislosti s připravovanou novou verzí záznamové technologie Nice, která bude uvedena na český trh v roce 2005, společnost 1TEL prezentovala odborníkům průběžně inovované verze technologií Nice a jejich využití v praxi především kontaktních…
26.4. 2004 - Komunikační technika , Informační technologie
Společnost 1TEL zvýšila za rok 2003 obrat
Rok 2003 měl podle záměrů managementu společnosti představovat pro firmu 1Tel, s.r.o. zahájení již druhé transformace během krátké doby a přechod do třetí etapy jejího rozvoje. Tato etapa je charakterizována změnami především ve strategii,…
4.4. 2004 - Ekonomika , Komunikační technika