Společnost 1TEL zvýšila za rok 2003 obrat
Rok 2003 měl podle záměrů managementu společnosti představovat pro firmu 1Tel, s.r.o. zahájení již druhé transformace během krátké doby a přechod do třetí etapy jejího rozvoje. Tato etapa je charakterizována změnami především ve strategii, organizační struktuře, investicemi do interního a externího komunikačního systému a diverzifikací zákazníků. Jak konstatoval ředitel společnosti František Zeman na základě účetní uzávěrky, tyto záměry se daří v zásadě naplňovat. Společnost 1TEL, s. r. o. v roce 2003 zvýšila obrat o 45 % proti předcházejícímu roku. Stagnoval sice zisk společnosti, ale tato skutečnost byla dána investicemi do nově vytvořeného obchodního oddělení a oddělení marketingu. Značnou část výnosů společnost investovala do vlastního vývoje a stabilizace interních procesů. Během roku 2003 se rovněž zvýšil počet zaměstnanců o 34%, většina z nich posílila obchod a marketing. Výsledky loňského roku vytvářejí předpoklady, aby v roce 2004 byla završena třetí etapa rozvoje společnosti. Záměrem je především zvýšit obrat o dalších 50% a ustálit jej nad úrovní 100 miliónů Kč, stabilizovat zisk, posílit obchodní činnost a ustálit interní procesy ve společnosti. Společnost 1TEL se od roku 1997 zabývá poskytováním profesionálních telekomunikačních řešení v České a Slovenské republice. Specializuje se zejména na problematiku call center, kontaktních center, IP telefonie, klasické telefonie, IVR hlasových systémů, unifikovaného messagingu a konvergenci. Zákazníkům nabízí vysoce spolehlivé služby, které vycházejí z pochopení jejich vlastních telekomunikačních potřeb. Tým profesionálů specializovaného oddělení společnosti 1TEL „Professional Services“ se zabývá vývojem SW aplikací, využitím CTI technologií, ale také integrací těchto systémů do stávajícího firemního prostředí zákazníka. Díky vlastní infrastruktuře, praktické znalosti nejmodernějších technologií a kvalifikovaným odborníkům, společnost 1TEL získala partnerství společnosti AVAYA. Jako business partner Avaya nabízíme svým klientům telekomunikační řešení nejvyšší kvality s ohledem na poslední vývojové trendy CRM, unifikovaných komunikačních e-řešení, síťové infrastruktury a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP třídy ECLIPS.
Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz
Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz