AVAYA CONTACT CENTER EXPRESS

OPTIMÁLNÍ ŘEŠENÍ PRO MALÉ A STŘEDNÍ FIRMY Společnost 1TEL uvedla na trh nové řešení kontaktního centra předního amerického dodavatele telekomunikačních technologii Avaya pod názvem Contact Center Express (CCE). Jedná se o vůbec první multimediální kontaktní centrum určené pro středně velké podniky. Pro středně velké podniky je zkvalitňování zákaznických služeb prioritou. Na druhou stranu jsou tyto organizace velmi obezřetné pokud jde o případné investice do nových technologii. Jednou z cest jak vyhovět oběma požadavkům, je efektivní využívání operací kontaktního centra. Podle průzkumu agentury Datamonitor jsou hlavními faktory pro rozhodnutí o koupi nové technologie právě návratnost investic, snadná instalace, jednoduchá integrace s podnikovými systémy a databázemi a v neposlední řadě i snadná údržba. Avaya, která patří ke špičce v oblasti vývoje technologie kontaktních center, vytvořila telekomunikační řešení kontaktního centra, jehož funkcionalita jde v ruku v ruce se současnými potřebami a požadavky společností středního segmentu. Díky multimediálnímu zákaznickému kanálu, inteligentnímu routingu, snadné instalaci, a v neposlední řadě i možnosti plné integrace s podnikovými systémy a databázemi, budou potřeby klientů podniky řešit rychleji a efektivněji. Contact Center Express je technologie, která přináší návratnost investovaných prostředků a zároveň chrání dřívější investice do IT. Integrace softwaru Avaya s TDM a hybridními systémy je stejně dobře možná, jako jeho propojení s podnikovým CRM nebo aplikací Microsoft Outlook, což s sebou nese i značnou úsporu nákladů na implementaci. Technologie Contact Center Express umožňuje komunikaci se zákazníky všemi běžnými komunikačními kanály (hlas, web chat a email). Tyto interakce shromažďuje, třídí a přiřazuje nejvhodnějšímu agentovi s požadovanou úrovní znalostí – požadavek zákazníka je tak odbaven efektivně a bez zbytečných časových prodlev. Podle výrobce produkt CCE ocení mimo jiné segment cestovního ruchu a pojišťovnictví. Contact Center Express má vyhlídky stát se nejlépe se prodávajícím produktem společnosti Avaya v oblasti řešení kontaktních center. CCE obsahuje bohaté desktop agentské i supervizorské aplikace, které jsou podporovány framework programy, jejichž součástí jsou centralizované konfigurační možnosti a jednoduchý průvodce instalací. Avaya CCE může obsahovat kromě prediktivního směrování i poměrně rozsáhlé reportovací nástroje. CCE lze takřka libovolně upravovat prostřednictvím outband dialing popřípadě celé řady aplikačních vývojových nástrojů. Tato variabilita umožňuje řešení Contact Center Express bezezbytku přizpůsobit požadavkům organizace a plně integrovat s podnikovými aplikacemi. Mike Danson, managing director britské společnosti Touchbase prohlásil: „Nové řešení Avaya Contact Center Express bylo navrženo tak, aby uspokojilo potřeby malých a středních podniků a mohlo být nasazeno snadno a rychle do stávající telekomunikační infrastruktury bez nároku na objemné investice nebo významné podpory IT. Samotná instalace CCE oproti velkým multimediálním kontaktním centrům je mnohem jednodušší a až o 50% rychlejší. Poměr mezi příznivou cenou a vysokou uživatelskou hodnotou technologie CCE je zajímavý nejen pro malé a střední podniky ale i pro menší kontaktní centra v rámci velkých společností.“ Alex Kwiatkowski, manažer poradenské skupiny Ovum to komentuje slovy: "Nároky středního segmentu na kontaktní centrum se oproti minulým letům značně zvýšily. Dnes společnosti vyžadují integrovaná řešení dodávaná jedním dodavatelem, aby zajistily bezproblémovou komunikaci zákazníka ať už jde o hlas, email nebo web chat. Zatímco dříve si takové komplexní řešení kontaktního centra mohly dovolit pouze velké společnosti, nyní díky novým technologie je funkcionalita multimediálního kontaktního centra dostupná i pro menší podniky. Řešení integrovaného kontaktního centra v porovnání s tradiční technologii nabízí rychlou implementaci jedním dodavatelem, který poté nese zodpovědnost za podporu, servis a údržbu. Toto je klíčový moment pro malé a střední podniky, které důsledně dbají na efektivnost a návratnost investic do nových technologii.“ Podrobnější informace: Tomáš Radvak marketing manager tel: 222 194 555, fax: 222 194 937 tradvak@1tel.cz www.1tel.cz

Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz



Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz