Řešení call centra AIC pro Czech On Line

Společnost 1TEL dodala řešení AIC (Avaya Interactive Center) pro call centrum předního poskytovatele telekomunikačních služeb společnost Czech On Line. Implementace technologie, která mimo jiné obsahuje AVAYA MultiVantage, AVAYA Interaction Center 6, NICE Call Focus, je vůbec první instalací tohoto zařízení v České republice. Společnost Czech On Line touto technologií získala vyspělou technologickou platformu na podporu svých aktivit spojených s činností call centra. „Prioritou Czech On Line je vysoký standard péče o zákazníky, a proto jsme pro naše Zákaznické centrum zvolili tu nejmodernější multimediální technologii dostupnou na našem trhu“, vysvětluje Charles Peake, generální ředitel Czech On Line, a upřesňuje: „Přínos pro naši společnost je obrovský. Od výrazného zvýšení dostupnosti Zákaznického centra – až o 30%, přes jednotnou kontaktní historii zákazníka napříč všemi komunikačními kanály až po neocenitelnou zpětnou vazbu od zákazníka, která nám umožňuje vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a splnit jeho přání.“ Implementace technologie Avaya Interaction Center se uskutečnila do struktury stávajícího kontaktního centra společnosti Czech On Line. "Společnost 1TEL byla výběrem technologie AIC společností Czech On Line velmi potěšena,“ konstatuje František Zeman, ředitel 1TEL. „Úzce spolupracujeme se společnosti Avaya, sledujeme současné trendy v oblasti nových řešení pro Kontaktní centra, a tak jsme mohli společnosti Czech On Line nabídnout vyspělou technologickou základnu pro rozšíření jejích stávajících systémů. Vytvořili jsme ucelené řešení kontaktního centra nové generace, které Czech On Line umožní uspokojit dnešní i budoucí potřeby zákazníků. Implementací systému AIC získává Czech On Line komplexní řešení multimediálního centra pro styk se zákazníky, které je uzpůsobeno tak, aby usnadnilo řešení jejich konkrétních potřeb prostřednictvím využívání všech běžných komunikačního kanálu (web, email, voice, chat)." Dostupnost firmy všemi možnými komunikačními kanály je současným trendem, který poskytuje nový rozměr komunikace se zákazníkem. Czech On Line tak nyní může optimalizovat své vztahy se zákazníky, dosáhnout lepší provozní efektivity a zkrátit čas potřebný k zavádění nových produktů a služeb včetně rychlého řešení případných problémů. (Pro více informací nás kontaktujte na obchod@1tel.cz) O společnosti 1TEL, s.r.o. Společnost 1TEL se od roku 1997 zabývá poskytováním profesionálních telekomunikačních řešení v České a Slovenské republice. Specializuje se zejména na problematiku call center, kontaktních center, IP telefonie, klasické telefonie, IVR hlasových systémů, unifikovaného messagingu a konvergenci. Svým zákazníkům nabízí vysoce spolehlivé služby, které vycházejí z pochopení jejich vlastních telekomunikačních potřeb. Tým profesionálů specializovaného oddělení společnosti 1TEL „Professional Services“ se zabývá vývojem SW aplikací, využitím CTI technologií, ale také integrací těchto systémů do stávajícího firemního prostředí zákazníka. Díky vlastní infrastruktuře, praktické znalosti nejmodernějších technologií a kvalifikovaným odborníkům, společnost 1TEL získala partnerství společnosti AVAYA. Jako business partner Avaya nabízíme svým klientům telekomunikační řešení nejvyšší kvality s ohledem na poslední vývojové trendy CRM, unifikovaných komunikačních e-řešení, síťové infrastruktury a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP třídy ECLIPS. O společnosti Czech On Line, a.s. Společnost Czech On Line, a.s. je předním alternativním poskytovatelem telekomunikačních služeb v České republice. Obchodní aktivity na tuzemském trhu zahájila v roce 1995. V červenci 2000 vstoupil do společnosti strategický partner Telekom Austria, který se stal stoprocentním vlastníkem společnosti a poskytl společnosti stabilní zázemí Společnost Czech On Line poskytuje svým zákazníkům služby pod dvěma značkami: Czech On Line a VOLNÝ. Czech On Line (B2B) nabízí hlasové, internetové a datové služby a služby s přidanou hodnotou pro střední a velké společnosti v České republice. Firemním zákazníkům poskytuje cenově výhodně kombinace služeb a speciální řešení dle jejich individuálních požadavků. Více informací o službách pro firmy na www.col.cz. VOLNÝ představuje připojení k internetu, celou řadu dalších internetových a hlasových služeb určených pro domácí uživatele (B2C) - informační portál www.volny.cz, emailové služby, prostor pro umístění webových stránek a další. Více informací o službách pro domácnosti na http://sluzby.volny.cz.

Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz



Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz