PressOnLine.cz - Média a reklama

Opravdový bourbon je když…

Společnost Jim Beam Brands odstartovala novou celoevropskou reklamní kampaň na bourbon Jim Beam. Česká republika patří společně s Německem, Maďarskem, Bulharskem a Rakouskem mezi klíčová evropská odbytiště typického kentuckého bourbonu. Nová kampaň…

Donath-Burson-Marsteller - 12.11. 2002 - Potravinářský průmysl , Média a reklama

Nový zpravodajský server SenatniVolby.cz

Necelých čtrnáct dní před podzimními volbami do Senátu připravila redakce ekonomického zpravodajského serveru iHNed.cz web SenatniVolby.cz věnovaný těmto volbám, který se bude zabývat nejen senátními volbáim, ale i zpravodajstvím o komunálních…

Economia OnLine, a. s. - 15.10. 2002 - Politika, diplomacie , Média a reklama

Portálový publikační systém je řešení pro nejnáročnější uživatele

Economia Online a Globe Internet představuje na veletrhu Invex 2002 unikátní portálový publikační systém, na kterém běží bezmála rok všech 35 webů skupiny iHNed.cz. Redakční systém je určen pro správu dynamických internetových stránek s…

Economia OnLine, a. s. - 8.10. 2002 - Informační technologie , Média a reklama

Cenu za variabilitu získaly Události České televize, Hospodářské noviny a Respekt

U příležitosti zahájení konference Agenda Setting Bonn 2002 byly 21. srpna 2002 zástupcům sdělovacích prostředků předány ceny za variabilitu zpravodajství - International Media Tenor Award. Z českých médií vyhodnocovali analytici InnoVatia hlavní…

InnoVatio/Media Tenor - 21.8. 2002 - Média a reklama , Finance, burzy, obchod

V Bonnu budou předány ceny za variabilitu zpravodajství

Třetí ročník konference „Agenda Setting – Kdo koho ovlivňuje?“ začíná ve středu 21. srpna 2002 v německém Bonnu. U příležitosti zahájení konference budou zástupcům sdělovacích prostředků předány…

InnoVatio/Media Tenor - 21.8. 2002 - Média a reklama , Finance, burzy, obchod

Dar 2 miliony korun pro sbírku „Pomozte dětem!“

Eurotel věnuje ušetřené peníze za pojistku Jaromíra Jágra dětem Praha 2. srpna 2002 – Na sbírkové konto právě probíhajícího pátého ročníku celonárodní sbírky Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize „Pomozte dětem!“…

Nadace rozvoje občanské společnosti - 2.8. 2002 - Nadace, charitativní a humanitární organizace , Média a reklama

Na internet přichází nový web věnovaný cestování

Dnešním dnem uvádí společnost Economia OnLine na český internet nový odborný web - Cestovani.iHNed.cz. Nové stránky přinášejí nejen aktuální informace z oblasti cestování, turistiky a životního stylu na cestách, ale umožňují i online nákup…

Economia OnLine, a. s. - 1.8. 2002 - Cestovní ruch , Média a reklama

iHNed.cz nabízí inzerentům reklamu se 100% zárukou vrácení peněz

Možnost ověřit si bez rizika účinnost internetové reklamy nabízí klientům v období od 1. srpna do 21. září 2002 na webech rodiny iHNed.cz společnost Economia OnLine. V případě, že inzerent nebude s odezvou své reklamní kampaně spokojen, může žádat…

Economia OnLine, a. s. - 18.7. 2002 - Média a reklama , Ekonomika

Investiční hra 2002 má první vítěze!

Investiční hra 2002 má své první vítěze. Ve všech kategoriích byli vyhlášeni hráči, kterým se podařilo nejvýhodněji investovat a zhodnotit virtuálních deset milionů korun. Vítěz v kategorii investor získává tiskárnu Lexmark, nejlepší investorka…

Negrelli Public Relations - 10.6. 2002 - Média a reklama , Banky, fondy, pojišťovny

Proč platit více za reklamy?

V poslední době se množí spekulace ohledně rozdílů sledovanosti Peoplemetrového projektu a TV metrového výzkumu sledovanosti televize. Nejčastěji lze slyšet tvrzení o "čerstvosti panelu", protože spekulace ohledně velikosti a složení panelu…

Taylor Nelson Sofres - 28.5. 2002 - Média a reklama ,

Beckham vyhrál srdce, ale Brazílie by měla vyhrát World Cup.

Podle zjištění studie "Survey Findings World Cup 2002" provedené společností Taylor Nelson Sofres (TNS), se boj o žádoucí umístění nejoblíbenějšího fotbalisty odehrává mezi David Beckhamem, který je s 21 % těsně před Ronaldo s 19 %. Nicméně,…

Taylor Nelson Sofres - 28.5. 2002 - Sport , Média a reklama

Virtuální pohlednice s Bílou pastelkou

POTĚŠTE SVÉ PŘÁTELE: POŠLETE JIM JARNÍ POZDRAV OD BÍLÉ PASTELKY NADAČNÍ FOND ČESKÉHO ROZHLASU VYDAL SPECIÁLNÍ SÉRII VELIKONOČNÍCH VIRTUÁLNÍCH POHLEDNIC NAKRESLENÝCH BÍLOU PASTELKOU V Praze dne 22. dubna 2001 - Nadační fond Českého rozhlasu…

Nadační fond Českého rozhlasu - 27.3. 2002 - Nadace, charitativní a humanitární organizace , Média a reklama


< 1 .. 10 11 12 13

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz