Opravdový bourbon je když…
Společnost Jim Beam Brands odstartovala novou celoevropskou reklamní kampaň na bourbon Jim Beam. Česká republika patří společně s Německem, Maďarskem, Bulharskem a Rakouskem mezi klíčová evropská odbytiště typického kentuckého bourbonu. Nová kampaň poběží současně ve všech evropských státech. „Opravdový bourbon je opravdu, ale opravdu, jenom Jim Beam,“ říká Pavel Karásek, produktový manažer společnosti Maxxium Czech. Ta má v České republice exluzivní práva na distribuci tohoto známého nápoje. „Jim Beam může být označen za opravdový, jenom pochází-li z Kentucky, jenom z originálního balení a jenom pokud je vyroben podle originální receptury,“ tvrdí Karásek. V Evropě má značka Jim Beam na trhu s bourbonem přibližně dvaapadesáti procentní podíl. To je téměř třikrát víc než tržní podíl nejprodávanějšího konkurenčního výrobku. Tvůrci nového reklamního spotu na Jim Beam v něm ironizují opravdovost běžných životních situací. I v nové kampani jde o rozeznání opravdového od nepravého. Ať už jde o lásku, přátelství či bourbon. Jedním z opravdových témat značky Jim Beam je i muzika. Vyhledávací soutěž mladých talentů Jim Beam Music 2002 bude v prosinci uzavřena sedmi finálovými koncerty po České republice, na kterých jako hlavní host vystoupí David Koller & Koller Band. Jim Beam se vyrábí podle tradiční receptury už více než dvě stě let. Hlavní sídlo společnosti Jim Beam Brands je v Clearmontu ve státě Kentucky v USA. Podrobné informace o bourbonu Jim Beam jsou vystaveny na www.jimbeam.com. Ukázky z reklamní kampaně Jim Beam jsou k dispozici ke stažení na internetové adrese http://web.dbm.cz/jimbeam.