PressOnLine.cz - Média a reklama
Internetový obchodník roku – anketa o nejlepší eshop
Již necelé dva týdny zbývají do zahájení hlasování veřejnosti v anketě Internetový obchodník roku 2009, které začíná 1. října. Hlasování bude probíhat do 30. listopadu, aby mohly být výsledky vyhlášeny 7. prosince 2009. V této anketě si sami…
eShopov, s.r.o. - 20.9. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Madam, našel jsem Váš diář…
Přesto že žijeme v době elektroniky, mobilů a jiných zařízení máme u sebe více, než nás dohromady je. Malé sešítky, nebo diáře s papírovými stránkami z dámských kabelek zcela nevymizely a jen tak nevymizí. Diář totiž nenapadnou viry, diáři se…
Radek Menšík - 15.9. 2009 - Móda a životní styl , Média a reklama
Zářijový seminář MAMC bude věnován českým značkám
Nový vzdělávací projekt s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC) pokračuje 10. září druhým letošním seminářem. Zatímco červnovou akci ovládly pod linkové aktivity, září bude ve znamení českých značek a jejich pozice na tuzemském trhu. Jednodenní…
LESENSKY.CZ - 7.9. 2009 - Média a reklama , Školství, vzdělávání a věda
ČESKO ZNÁ DESÁTOU MISS JUNIOR
Stala se jí Hana Hegarová. Ihned po korunovaci ve Velkém sále Novoměstské radnice v Praze sdělila osmnáctiletá rodačka z Hranic na Moravě publiku a novinářům: „Jsem šťastná a děkuji celému realizačnímu týmu, především pak prezidentce soutěží…
KATHAMR PRODUCTION s.r.o. - 5.9. 2009 - Média a reklama , Zábava a volný čas
FINALISTKY MISS JUNIOR SE PŘIPRAVOVALY V HOTELU FRYMBURK
Ještě před vyvrcholením třetí největší soutěže krásy u nás se finalistky (Nejen) soutěže krásy Miss Junior 2009 sjely do Frymburku, aby načerpaly síly, vyškolily se radami odborníků a protáhly si těla. „Pro Školu Miss Junior 2009 jsme vybrali…
KATHAMR PRODUCTION s.r.o. - 5.9. 2009 - Média a reklama , Zábava a volný čas
Setkání absolventů katedry marketing a obchod
Katedra marketingu a obchodu Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava pořádá 26.9.2009 setkání absolventů oboru marketing a obchod při příležitosti 15. výročí akreditace oboru marketing a obchod a 160. výročí založení Vysoké školy báňské – Technické…
VŠB-TUO, Ekonomická fakulta - 4.9. 2009 - Školství, vzdělávání a věda , Média a reklama
Darujte obchodním partnerům koženou peněženku
Dosloužila už vám vaše stará peněženka a hledáte tentokrát něco, co vydrží trochu delší dobu? Jsou pro vás prioritní funkčnost, spolehlivost a styl? Přemýšleli už jste o kůži? Kožené peněženky jsou dnes opět na vzestupu a to právě díky…
Radek Menšík - 4.9. 2009 - Média a reklama , Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Do Brodu přijedou učit mediální odborníci z celé republiky
Havlíčkův Brod – V Havlíčkově Brodě se v týdnu od 17. srpna koná prestižní mezinárodní žurnalistický kemp pro mladé lidi, kteří mají zájem o novinařinu, kulturu a evropská témata. V roli lektorů a přednášejících se představí přední čeští i…
Commservis.com, s.r.o. - 13.8. 2009 - Školství, vzdělávání a věda , Média a reklama
Recenze digitálních fotoaparátů
Předat zájemcům o fotografickou techniku podrobné, ucelené informace a napomoci při výběru správného digitálního fotoaparátu – to je hlavním cílem nové nabídky Centra FotoŠkoda, které na svých internetových stránkách začalo publikovat recenze…
Centrum FotoŠkoda - 31.7. 2009 - Technika, audio, video, foto , Média a reklama
Miss Junior ČR 2009 zná finalistky!
Jubilejní 10. ročník Miss Junior Česká republika 2009 pro dívky ve věku 15 až 21 let byl zahájen 21. února 2009. Na křest se dostavila řada významných hostí společenského života: ředitelka soutěží Miss Junior Kateřina Hamrová, fotograf Miss Junior…
KATHAMR PRODUCTION s.r.o. - 14.7. 2009 - Média a reklama , Zábava a volný čas
Kolony v Brně: Kofola odměňuje trpělivé řidiče
Brno, 9. července 2009 – S odměnou pro brněnské řidiče za jejich železné nervy v kolonách, ve kterých stojí denně i několik desítek minut, přichází společnost Kofola přímo na ucpané silnice ve městě. Od 7. července 2009 promotéři značek Rajec,…
Aetna, spol. s r.o. - 9.7. 2009 - Média a reklama ,
Máte příliš mnoho plánů na léto?
Letní období, je obdobím, kdy se Vám ozývají mnozí přátelé a zvou Vás na menší nebo větší akci. Volné dny se Vám rychle plní, jeden za druhým a za chvíli se už neorientujete, komu jste co slíbili a kam se vlastně ten „příští“ víkend jede…
Radek Menšík - 7.7. 2009 - Média a reklama , Zábava a volný čas
Rada: Jak si pamatovat výročí
V životě lidském je mnoho dní, kterým říkáme významné. Jedná se o narozeniny, svátky, různá výročí i významné dny. Všichni máte tyto dny rádi a především ty, které se týkají Vás. V diáři je míváte všemožně zvýrazněny a takové dny vnímáte svátečně,…
Radek Menšík - 7.7. 2009 - Zábava a volný čas , Média a reklama
Píáristé z AETNY spouštějí AETNA Férové vztahy: Novou platformu pro komunikaci s médii
Brno, 22. 6. 2009 – V posunu od tiskové zprávy k opravdovému dialogu s novináři vidí píáristé z brněnské komunikační agentury AETNA budoucnost oboru media relations. I když má české PR k takovéto formě komunikace mezi médii a PR agenturami…
Aetna, spol. s r.o. - 22.6. 2009 - Média a reklama , Média a reklama
Fotobanka Pixmac získala ocenění IEA09
Na galavečeru soutěže Internet Effectiveness Awards 2009 se podařilo fotobance Pixmac proměnit nominaci ve vítězství. Konkurence při udílení ceny…
Pixmac s.r.o. - 22.6. 2009 - Technika, audio, video, foto , Média a reklama
Triglav považuje insolvenční návrh za vydírání
Insolvenční návrh, který dnes na Triglav pojišťovnu a.s. podala společnost Westminster Network Limited, považují představitelé pojišťovny za snahu úmyslně poškodit dobré jméno společnosti a vyvinout nátlak na promptní uhrazení spekulativní…
LESENSKY.CZ - 18.6. 2009 - Finance, burzy, obchod , Média a reklama
Přírodní produkty kupují na internetu překvapivě více muži
Přestože je zdravý životní styl především doménou něžného pohlaví, přírodní produkty kupují na internetu více muži. Vyplývá to z nejnovějších statistik předního tuzemského internetového obchodu Prozdravi.cz. Zatímco muži na internetu nejčastěji…
LESENSKY.CZ - 18.6. 2009 - Zdraví, zdravotnictví a léčiva , Média a reklama
Nový vzdělávací projekt je realitou, o špičkový marketing je v Brně zájem
Nový vzdělávací projekt s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC), pod jehož záštitou budou v Brně přednášet přední marketingoví odborníci, oficiálně zahájil svou činnost. Prvního letošního semináře na téma budování značky podlinkou se v brněnském…
LESENSKY.CZ - 18.6. 2009 - Média a reklama ,
Aplikace My Pixmac na Facebooku
Fotobanka Pixmac vyvinula novou aplikaci pro uživatele Facebooku s názvem My…
Pixmac s.r.o. - 16.6. 2009 - Technika, audio, video, foto , Média a reklama
Herec Lumír Olšovský se stal tváří značky RV FASHION STYLE
Herec Lumír Olšovský, který je znám například z televizního seriálu Ošklivka Katka, v němž ztvárnil roli módního návrháře Huga „Pipinky“ Wagnera, se stal tváří značky RV FASHION STYLE. Smlouva o spolupráci mezi ním a prostějovskou firmou…
Mgr. Petr Neckař - 12.6. 2009 - Móda a životní styl , Média a reklama
TK Bankovní institut + další program
Dovolujeme si Vás pozvat na tiskovou konferenci Bankovního institutu - vysoká škola (dále BIVŠ Praha). Hlavní téma: Současnost a budoucnost soukromého vysokého školství a celoživotního vzdělávání Představitelé BIVŠ Praha, MŠMT a EBTN (European…
PR Attack - 7.6. 2009 - Média a reklama , Finance, burzy, obchod
Pixmac.cz - pražská fotobanka patří mezi největší svého druhu
Fotobanka Pixmac nabízí přes tři milióny profesionálních fotografií prakticky na jakékoli téma. Redakce, grafici, webdesignéři i bloggeři mohou prostřednictvím fotobanky Pixmac zakoupit…
Pixmac s.r.o. - 2.6. 2009 - Zábava a volný čas , Média a reklama
Nové auto nebo motorka za jedinou SMS? Novinka na portálu Hypersoutěže!
Soutěžíte rádi a přeje Vám i štěstěna? Přemýšlíte o koupi nového automobilu nebo notebooku, ale rádi byste ušetřili? Na portálu www.hypersouteze.cz si nyní můžete splnit svá přání a ještě se příjemně pobavit při hře! „Vyslyšeli jsme totiž…
HyperMedia, a.s. - 2.6. 2009 - Zábava a volný čas , Média a reklama
Triglav je lepší než loni, obchod roste navzdory krizi
V prvním čtvrtletí letošního roku zaznamenala Triglav pojišťovna a.s. nárůst v předepsaném pojistném o 16 % oproti stejnému období roku 2008. Obchodní výsledky společnosti tak plně korespondují s informacemi České asociace pojišťoven (ČAP), podle…
LESENSKY.CZ - 1.6. 2009 - Ekonomika , Média a reklama
Zájem o hodinky na internetu roste, nakupují se stále dražší modely
Zájem o hodinky na internetu roste, nakupují se stále dražší modely Chrudim, 20. května 2009 Hodinky jsou letos na internetu žádanější než loni. Vyplývá to ze statistik největšího tuzemského e-shopu s hodinkami Hodinky.cz, který v první třetině…
LESENSKY.CZ - 25.5. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Společnost INDECO CZ pokračuje ve spolupráci PR agenturou Focus Agency, s.r.o. i v roce 2009
Společnost INDECO CZ i nadále úspěšně spolupracuje s českou PR agenturou Focus Agency, s.r.o. Jeden z největších českých poskytovatelů vybavení interiérů se zaměřením na vestavěné skříně, společnost INDECO CZ, pokračuje ve spolupráci s PR…
Focus Agency, s.r.o. - 21.5. 2009 - Média a reklama ,
Focus Agency pokračuje ve spolupráci s Konica Minoltou i roce 2009
Praha, 20. května 2009 - Počátkem března uzavřely obě společnosti smlouvu o spolupráci pro další období. Focus Agency bude pro Konica Minolta Business Solutions Czech zajišťovat podporu, poradenství a ostatní aktivity na poli marketingu, public…
Focus Agency, s.r.o. - 21.5. 2009 - Média a reklama ,
Na tuzemském internetu roste význam vyhledávačů zboží
Na tuzemském internetu v poslední době přibývá vyhledávačů zboží a portálů porovnávajících e-shopy. Zájemcům o online nakupování se snaží nabízet komplexní informace o internetových obchodech, aktuálních cenách produktů a úrovni služeb. Význam…
LESENSKY.CZ - 18.5. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Hyperinzerce se stala akciovou společností!
Společnost Hyperinzerce, jeden z největších provozovatelů webových portálů na českém internetu, se od 1. května 2009 stala akciovou společností. Tato změna je symbolem rozvoje, který Hyperinzerce zaznamenala za dobu své (zatím) pětileté existence. …
HyperMedia, a.s. - 15.5. 2009 - Média a reklama , Nemovitosti
Brno bude hostit profesionály marketingu
Komunikační agentura Media Age přichází s atraktivním vzdělávacím projektem pro zájemce o špičkové školení v oblasti marketingu. V rámci tohoto projektu s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC) bude v Brně od června pořádat odborné přednášky a…
LESENSKY.CZ - 12.5. 2009 - Média a reklama ,
Isover pomůže se státními dotacemi, navíc nabízí hodnotné bonusy
Společnost Saint-Gobain Orsil, přední výrobce tepelných izolací, přichází na tuzemský trh se speciální nabídkou reagující na popularitu dotačního programu Zelená úsporám. V rámci vlastní marketingové akce „Dotace od Isoveru“ nyní nabízí…
LESENSKY.CZ - 12.5. 2009 - Stavební průmysl, architektura , Média a reklama
Karsa Technologies dokončila oficiální e-shop s mobilními telefony Nokia
Společnost Karsa Technologies, s. r. o., dodavatel profesionálních řešení pro e-shopy, dokončila internetový obchod s inovativním vyhledáváním zboží. Jedná se o oficiální e-shop s mobilními telefony značky Nokia - Obchod.nokia.cz. Provozovatelem…
LESENSKY.CZ - 12.5. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Diáře 2010
Nosíte diář, nebo si vše evidujete už jen v PC, v mobilu, či jiném elektronickém zařízení? V poslední době se mnoho lidí vrací k papírovým diářům a opět objevují jejich kouzlo. S diářem si nejen že organizujete vše, co potřebujete. Ale diář je také…
Radek Menšík - 7.5. 2009 - Kultura, umění , Média a reklama
Kalendáře 2010
Kalendáře, aniž byste si to uvědomili, zdobí téměř každou místnost. Jen se kolem sebe rozhlédněte. Kalendáře byly už dávno povýšeny z exaktního praktického účelu určování data, na předmět propagační a stále častěji i umělecký. Kalendář je také…
Radek Menšík - 7.5. 2009 - Kultura, umění , Média a reklama
Turek Media předává inzertní aktivity do Media Hous
Obchodní zastoupení sítě internetových a tiskových titulů Outdoornet převzala od 1. května společnost Media House. V obchodních aktivitách a zastupování titulů se zaměřením na rekreaci a sportování v přírodě navázala na činnost obchodního oddělení…
UpDown Media, s.r.o. - 7.5. 2009 - Ekonomika , Média a reklama
Češi si neuvědomují rizika zastaralých pojistných smluv
Pojištění majetku patří v České republice dlouhodobě k oblastem pojistného trhu s nejpomalejším růstem. Mezi hlavní důvody patří nízká informovanost občanů, podceňování rizik a zastaralé pojistné smlouvy. Velká část klientů pojišťoven nemůže spát o…
LESENSKY.CZ - 29.4. 2009 - Ekonomika , Média a reklama
Internetová reklama v ČR se mění, tradiční nástroje nahrazuje PPC
Měřitelnost, rychlost a široké možnosti zacílení. Takové jsou přednosti online reklamy, do které tuzemské firmy investují každým rokem miliony korun. V souvislosti s rostoucí oblibou internetu se začínají prosazovat modernější reklamní nástroje.…
LESENSKY.CZ - 29.4. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Z kosmetiky je na internetu největší zájem o krémy
Z kosmetických výrobků prodávaných na internetu je v současnosti největší zájem o tělové a pleťové krémy. Vyplývá to z nejnovějších statistik e-shopu Krasa.cz, největšího tuzemského internetového obchodu nabízejícího kosmetické zboží. Mezi zákazníky…
LESENSKY.CZ - 29.4. 2009 - Kosmetika a kadeřnictví , Média a reklama
Týdeník Euro přichází s novou rubrikou
Praha, 8. dubna 2009 – Týdeník EURO představuje novou rubriku a pomocí reklamní kampaně se snaží získat další čtenáře. Od 14. dubna bude týdeník EURO bohatší o pravidelný seriál zaměřený na byznys příběhy světových módních tvůrců. Atraktivní…
Euro RSCG Public Relations - 8.4. 2009 - Média a reklama ,
DUBNOVÝ ČESKOPIS PRÁVĚ V PRODEJI
DUBNOVÝ ČESKOPIS PRÁVĚ V PRODEJI cyklus Historie motorismu (2. díl) NOVÝ CYKLUS: KULINÁŘSKÉ PUTOVÁNÍ - Jižní Čechy Výlety jinak V Harrachově Do Zlatých hor Okolo staré Ousti Přes Drahotuš do Pekla Pohádkové výlety Jarní toulání mezi…
KATHAMR PRODUCTION s.r.o. - 31.3. 2009 - Média a reklama , Cestovní ruch
Google Analytics specialista
Miroslav Stibůrek potvrdil svou expertízu v systému Google Analytics po složení velmi náročné zkoušky Google Analytics Qualification Individual.
Anfi city s.r.o. - SEO Profesionál - 30.3. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Vývoj cen na internetu: levnější jsou televize či parfémy, dražší mobily
Nestabilní vývoj měnových kurzů a menší zájem spotřebitelů o nakupování jsou v posledních třech měsících hlavními faktory ovlivňujícími cenu zboží na internetu. Podle aktuálního průzkumu společnosti Karsa Technologies se za poslední tři měsíce v…
MEDIA1 CZECH REPUBLIC s.r.o. - 24.3. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Unikátní řešení pro reklamní průmysl vstupuje na český trh
Řešení přináší možnosti efektivního řízení provozu reklamních agentur, interaktivních médií, PR agentur i vydavatelství Praha, 10. března 2009 – Společnost ATOLLON, významný poskytovatel řešení pro automatizaci a racionalizaci procesů u…
Virklis, a.s. - 23.3. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Nekorunovaným králem webové inzerce je Hyperinzerce!
Magickou hranici 700 tisíc uveřejněných inzerátů v minulých dnech překonal server www.Hyperinzerce.cz. Za pět let své existence se Hyperinzerce ze skromných začátků vyšvihla až na samotný Olymp internetové bezplatné inzerce. Hyperinzerce.cz nabízí…
HyperMedia, a.s. - 17.3. 2009 - Média a reklama , Nemovitosti
Outdoornet posílil o server Turistika.cz, stal se lídrem oboru
Server Turistika.cz (http://www.turistika.cz) se stal dalším členem sítě Outdoornet (http://www.outdoornet.cz) zastupující internetová média zaměřená na sport a rekreaci v přírodě. Síť Outdoornet nyní inzerentům nabízí 550 tisíc zobrazení reklamních…
UpDown Media, s.r.o. - 14.3. 2009 - Média a reklama , Sport
Nevíte si rady se SEO? SEO fórum pomůže!
SEO (Search Engine Optimization, česky optimalizace pro vyhledávače) je obor, ve kterém se běžní lidé příliš neorientují. Pokud hledáte na internetu jakýkoliv výrobek na internetu (např. pračku), tak jdete na Seznam nebo Google a napíšete do…
Jan Linhart - 9.3. 2009 - Média a reklama , Počítače a software
PR1.cz otevírá ŠKOLU PUBLIC RELATIONS
PARDUBICE – Na přelomu března a dubna otevře pardubická agentura PR1.cz ŠKOLU PUBLIC RELATIONS. Kury se uskuteční ve dvou termínech. A to buď v Praze, nebo v Pardubicích. Kurz je určen nejen pro firemní klientelu, ale i pro širokou veřejnost. …
PR1.cz - 3.3. 2009 - Média a reklama , Zaměstnání a kariéra
BŘEZNOVÝ ČESKOPIS PRÁVĚ V PRODEJI
Nový cyklus: Historie motorismu Výlety jinak Ještěd Zapadlé poutní místo Nejstarší moravská věž Naučná stezka Brdatka Nejkrásnější kout Českého ráje Lipník nad Bečvou * Veselý Kopec * Vrchlabí * Skalní Sloup * Rožmberk nad Vltavou *…
KATHAMR PRODUCTION s.r.o. - 28.2. 2009 - Média a reklama , Cestovní ruch
Affiliate programů přibývá, jejich obliba v ČR roste
Affiliate programy nabízejí v současné době zajímavé možnosti ke generování příjmů na internetu. Vlastníci webových stránek si mohou vybírat ze stovek programů, díky kterým mohou vydělávat peníze on-line. Platí se například za přivedené zákazníky či…
MEDIA1 CZECH REPUBLIC s.r.o. - 24.2. 2009 - Informační technologie , Média a reklama
Miss Junior ČR 2009 zahájena!
Jubilejní 10. ročník Miss Junior Česká republika 2009 pro dívky ve věku 15 až 21 let byl zahájen. na křest přijela či přišla řada celebrit a VIP hostí. Až ze Slovenska zavítala Miss Internet a Miss Junior Slovenská republika, Romana Komarňanská,…
KATHAMR PRODUCTION s.r.o. - 22.2. 2009 - Média a reklama , Zábava a volný čas