Čtvrtá verze publikačního systému Amadeo přináší významné novinky

Brno, Praha, 26. března 2008 – Amadeo, český dodavatel webových řešení a služeb, uvádí čtvrtou verzi stejnojmenného univerzálního publikačního systému. Nová verze nepřináší pouze změny v samotném jádru aplikace, ale hned celou řadu vylepšení s cílem dále zvýšit produktivitu uživatelů při tvorbě a editaci informací na webu. Spolu s tradičním důrazem na maximální dodržení standardů, zabezpečujícím maximální přístupnost webů nejrůznějším skupinám návštěvníků, se vývojářský tým Amadeo opět zaměřil na své motto a zároveň hlavní přání většiny uživatelů – tedy „snadno a rychle na web". Mezi hlavní cíle, vytýčené také na základě každodenní intenzívní komunikace se stávajícími uživateli nad jejich potřebami, patřilo vizuální sjednocení administračního rozhraní, další zpřehlednění editačních postupů či zjednodušení práce s užitečnými moduly. Nové technologie jsou ukryty také v jádru systému. Jako příklad může sloužit nová funkce automatického spouštění služeb, kterou lze univerzálně využít třeba pro stahování a převod dat z externích zdrojů apod. Novinky, které potěší uživatele i administrátory Kromě kompletního sjednocení postupu práce napříč uživatelským rozhraním a optimalizace jádra byla dále rozšířena i nabídka modulů. Novinkou je modul pro načítání externích dat a jejich automatizované publikování na webu, přepracován byl i modul registrace, který nyní umožňuje snadné přihlášení či odhlášení odběru tiskových zpráv, newsletterů apod. Zcela nové je také rozšíření umožňující automatické přihlášení uživatelů do partnerské zóny webu (intranet/extranet) z podnikové sítě, doslova „na jedno kliknutí". Ke všem představeným novinkám mají navíc již nyní přístup všichni zákazníci, kteří využívají předplatného pro aktualizace i odbornou technickou podporu. Na co se můžeme těšit v budoucnu? Plány vývoje modulárního systému Amadeo rozhodně nekončí s vydáním čtvrté verze a sehraný tým vývojářů již nyní započal s vývojem dalších zásadních vylepšení a nových modulů, které budou moci všichni zákazníci kdykoliv a snadno implementovat dle svých stávajících potřeb. Připravován je přechod na novou verzi interního textového editoru (špičkový open source editor TinyMCE) i nový modul Katalog, umožňující pohodlnou práci s univerzálními metadaty u článků, pokročilé třídění, vyhledávání apod. Pracuje se také na podpoře schvalovacích procedur, verzování či historie dokumentů, které mají ulehčit práci editorům webů z firemního prostředí, kde je proces přípravy a schvalování novinek a dokumentů víceúrovňový. Amadeo si získává nové zákazníky Na výhody modulárního publikačního systému Amadeo nově vsadí například společnosti Alfatex Móda, Bioveta, Logotex, REICO investiční společnost České spořitelny (realizováno ve spolupráci se společností Fragaria), Sophia Solutions či obec Bukov. „Kvalitní webová prezentace znamená konkurenční výhodu pro komerční společnosti, stejně tak je ale dobrou vizitkou každého města a obce," doplňuje Petr Hruban, ředitel projektu Amadeo.cz. „Weby státních institucí i místních samospráv musí být maximálně přístupné – a to i hendikepovaným spoluobčanům. Amadeo proto garantuje svým uživatelům plnou podporu webových standardů a kompatibilitu s dostupnými internetovými prohlížeči." O Amadeo.cz Tým Amadeo se zaměřuje na web design a web content management, kde čerpá z vlastních bohatých zkušeností a praxe. Mezi hlavní aktivity patří dodávka kompletních internetových prezentací na klíč, vzdálená správa webového obsahu klientů či poradenství v oblasti marketingu přes internet. Vlastní publikační systém Amadeo nové generace nabízí četné rozšiřující funkce a praktické přídavné moduly, vše s důrazem na maximálně jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní. Systém je unikátní také tím, že jeho vznik řídila skupina manažerů a analytiků s bohatými zkušenostmi s využitím internetu jako marketingového nástroje. O agentuře Virklis Virklis, a. s., byla založena v roce 1998. Svým klientům poskytuje rozsáhlé portfolio produktů, které lze charakterizovat zjednodušeně jako mediální a propagační služby. Mezi hlavní činnosti patří: public relations, media relations, media buying, marketing, design propagačních materiálů a předmětů, event marketing a mediální školení. Agentura pracuje na základě individuálního přístupu ke klientovi, poradenství a odborných analýz.

Kontakt
Virklis, a.s.
Agentura poskytující speciální servis v oblasti mediálních a propagačních služeb.
Klimentská 34
11000, Praha 1
Telefon: +420 222 315 318
E-mail: info(at)virklis.cz
http://www.virklis.cz



Kontaktní manažer: Tomáš Vít
Account Manager
Email: tomas.vit(at)virklis.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz