Poloviční desatero pro bezproblémový nákup zájezdu online

Ať už se v létě chystáte relaxovat u moře, nebo poznávat památky a restaurace evropských měst, správným výběrem zájezdu na internetu můžete nejen ušetřit, ale také se vyhnout mnoha zklamáním. V dalším textu naleznete základní rady, jak si chytře vybrat dovolenou online. 1) Nákup na slevovém portálu – ušetříte, ale buďte ostražití Pro výhodný nákup zájezdu můžete využít některý ze slevových portálů. Často zde najdete velmi výhodné nabídky pobytů v atraktivních lokalitách za nízké ceny. Pokud se však rozhodnete některou z nabídek levného zájezdu využít, buďte ostražití. I když už na českém internetu nepůsobí tolik neseriózních slevových portálů jako dříve, vyplatí se vyhlédnutý zájezd trochu prověřit. „Před zakoupením pobytu doporučujeme přečíst si veškeré uvedené informace a dohledat si také další údaje o zájezdu na webu cestovní kanceláře. Seriózní slevový portál poznáte podle toho, že vám nic nezamlčuje a jeho pracovníci vám vždy poskytnou odpovědi na případné dotazy,“ vysvětlil Lukáš Przybylski, obchodní ředitel portálu Slevoteka.cz, která nabízí garanci kompenzace ceny v podobě kreditových bodů. 2) Porovnejte si nabídky na více webech Pokud najdete svůj vysněný zájezd na webu, ihned jej nekupujte, ale zkuste si tu samou nabídku najít i na některé z dalších specializovaných stránek. Možná najdete o zájezdu více informací či fotografií, které se vám mohou hodit, s trochou štěstí však najdete ten samý zájezd za nižší cenu. Kvalitní cestovní kanceláře ale své zájezdy nabízejí za stejnou cenu jako cestovní agentury a další zprostředkovatelé. „Některé portály nabízejí slevy zájezdů, které vlastně ani slevami nejsou. Vyplatí se proto vyhledat na internetu cenu zájezdu za běžných podmínek a teprve potom si zakoupit slevový kupon,“ zdůrazňuje nutnost pečlivého hledání informací o zájezdech Lukáš Przybylski. 3) Pozor na kvalitu hotelu. Důkladně si vše ověřte a pročtěte si recenze Mezi informacemi o zájezdu určitě objevíte spoustu pěkných fotografií hotelu. Ty ale nemusí mít příliš velkou vypovídací hodnotu. Zkuste si proto jméno hotelu vyhledat a do vyhledávacího pole připište slova „recenze“ či „zkušenosti“. Právě osobní zkušenosti návštěvníků hotelu vám o místě vašeho pobytu poví daleko více než profesionální fotografie na webu cestovní kanceláře. Umíte německy či anglicky? Zkuste si hotel ověřit také na cizojazyčných stránkách. 4) Jak daleko je od hotelu na pláž? Zkuste internetové mapy Opravdu leží hotel jen sto metrů od pláže? A není v sousedství hotelu supermarket, rumiště či továrna? Moderní technologie naštěstí umožňují místo pobytu navštívit, aniž byste se museli zvednout od psacího stolu. Najděte si hotel podle jeho adresy na mapách společnosti Google. Zjistíte, jak daleko je k moři, zda hotel nesousedí s frekventovanou silnicí nebo se naopak nenachází v nějaké nebezpečné čtvrti. Lokalitu si pak na mapě můžete prohlédnout jako letecký snímek a při troše štěstí i v režimu Street View, tedy na fotografiích z perspektivy jedoucího automobilu či chodce. Takto se o vzhledu místa pobytu můžete dozvědět celou řadu informací ještě před cestou. 5) Last minute – cesta k úsporám, ale ne vždy Last minute zájezdy už nejsou takovým cenovým hitem, jako dříve, přesto však mezi těmito nabídkami můžete najít pobyty za zajímavou cenu. Pokud ale jde opravdu o last minute zájezd, připravte se, že jej budete muset zaplatit velmi rychle a za pár dní odjedete. Budete mít tedy méně času na přípravu. K vyhledání pobytu na poslední chvíli zkuste specializované sekce webů cestovních agentur. Zde najdete většinou velmi širokou nabídku levnějších zájezdů.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz