Češi řeší prevenci onemocnění kloubů, zájem o kloubní výživu vzrostl mezi třicátníky o 30 %

Kloubní onemocnění postihují ve vyšším věku drtivou většinu populace. Z trendů posledních měsíců je patrné, že jejich hrozbu si uvědomuje i mladší generace. Podle statistik společnosti Pharma Future vzrostla za posledních 6 měsíců ve věkové kategorii 30 až 50 let poptávka po kloubní výživě téměř o 30 %. Narůstající zájem svědčí o tom, že mladší ročníky si jsou vědomy nutnosti prevence nemocí kloubů. S jedním z nejčastějších onemocnění kloubů, artrózou, se po padesátce setká více než polovina lidí. Nepřekvapuje proto, že právě v této věkové skupině jsou kloubní preparáty velice žádané. V poslední době však narůstá zájem o preventivní léčbu potenciálních problémů i mezi lidmi ve věku 30 až 50 let, u nichž nebezpečí vzniku artrózy není natolik vysoké. Odborníci však upozorňují, že pro kvalitní prevenci v mladším věku je nutné sáhnout po kloubní výživě s kombinací několika účinných látek. „Ve čtvrtém kvartálu roku 2013 a prvním kvartálu 2014 evidujeme zásadní nárůst poptávky po kloubní výživě u generace třicátníků a čtyřicátníků. Za tuto dobu se jejich zájem zvýšil o téměř 30 %,“ uvádí Pavel Sedláček ze společnosti Pharma Future, která vyrábí například oblíbený doplněk stravy Ortho 3000. „Kategorie našich klientů nad 50 let si oproti tomu drží stabilní růst, který odpovídá zhruba 5 % v obou kvartálech,“ dodává Sedláček. Nárůst zájmu u zmiňované kategorie je vysvětlitelný několika důvody. Jedním z nejzásadnějších je samozřejmě vyšší informovanost o kloubních problémech a jejich následcích. „Lidé si více uvědomují, že klíčový prvek v boji proti artróze a dalším kloubním onemocněním je především včasná prevence,“ vysvětluje Tomáš Hradil, vedoucí oddělení vývoje společnosti Pharma Future. „Vědí také, že vznik těchto chorob může být ovlivněn jejich životním stylem, ať už se jedná o aktivního sportovce, nebo o člověka se sedavým zaměstnáním a nadváhou,“ uzavírá Hradil.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz