Nový styl copywritingu
STORYCOM je nová metoda copywritingu, která rozšiřuje tento obor o příběh. Jedná se o možnost, kterou využívá televize (skrytá reklama) Zákazník si může vybrat prostředí, kam děj zasadit. O čem se má psát. Jakým způsobem se má o výrobcích hovořit. Je jisté, že zde platí zásada copywritingu, mluvit o dané věci pozitivně. Umět poutavě psát a zajistit zájem čtenáře. Tím pádem se nijak copywriting jako takový neliší od klasického. Jen je obohacen příběhem. Může být ve formě prózy, ale i poezie. Copywriting, psaní reklamních textů je řemeslo, tvůrčí činnost, kdy se tvoří čtivé a poutavé texty. Ty prodávají produkty a služby. Touto činností se zabývám již nějakou dobu. Jedná se o standardní zakázky typu, "napište článek o tom výrobku či službě." Jak je uvedeno výše, musí být čtivé a poutavé. Jelikož jsem copywriter a zároveň spisovatel, spojil jsem tyto dvě možnosti ve formu, kdy pomocí příběhu "hovořím" o určitém výrobku či službě. Jedna z ukázek STORYCOMu byla vypracována na základě zakázky. Prostředí- hospoda. Téma- dovolená v Alpách. Určeno pro segment trhu střední třída, zimní dovolená... ----- Pepa se vrátil z Kaprunu "Byl jsem v Kaprunu na lyžovačce," hlásí už od dvěří na celou hospodu Pepa. Jenda mu donesl jeho oblíbenou dvanáctku a posadil se vedle něj. Dnes tu moc lidí nebylo, tak bylo dost času na povídání. Takto to probíhalo vždy v pondělí odpoledne. "Tak povídej, jak bylo." "Bomba, zalyžoval jsem si na ledovci," foukl do pěny a napil se s takovou chutí, jako by nikdy pivo nepil, "to je něco jinýho, tohle pivo. To víš, český." "Byl si tam sám?" Pepa se usmál, pořád neměl ještě udělané ty přední zuby. Vypadal hrozně, "jel jsem se ženou a Karlíkem, autem. To je jasný." "A kudy si jel," zeptal se Jenda. "No normálně, po dálnici a tak. Z Prahy dolů na Český Budějovice a Linec. Pak do Salcburku a odsud je to kousek." "Aha." "Dalo to asi čtyři sta padesát kiláků," požádal Jendu o další pivo. Pak už se rozpovídal a byl k nezastavení, "normálně skvělý. Ledovec jako blázen, jezdil jsem na tom celej den. Ten Kaprun je fakt boží městečko... Čisto a plno lidí. A ty hospody. Jen to pivo není vono... to víš, taky drahý," opět se napil, "to víš, jeli jsme tam kvůli sportu. Karlík je ještě malej a žena taky potřebuje pohyb na čerstvým vzduchu." "Jojo," uznal Jenda. "Ty jo a ten kopec, jmenuje se Kitzsteinhorn. To středisko, to bylo boží, ti povím. Lanovka a tak. Je tam ten památník, jak tam uhořeli ty lidi... Jojo to byla katastrofa. Prej sto padesát. Žena říkala, že to bylo neštěstí. Ona tam byla tenkrát s kamarádkou a její dcerou. V tý době. To víš, měl jsem strach." "Dáš ještě jedno?" zeptal se Jenda. "Jasný, další. Podej ho sem... Byli jsme asi tři tisíce metrů vysoko. A ten ledovec... Jo. A pak jsme večer chodili do lázní a najíst se. A fakt jsou dobrý..." Jenda poslouchal, "ty, já se taky letos chystám do Alp, ale ještě nevím kam..." "Jeď do Kaprunu, fakt je to tam supr."
Kontakt
Václav Hejna
Copywriting, psaní textů a marketing
Školní 588
37311, Ledenice
Telefon: 602820479
E-mail: hejnacopywriter@seznam.cz
https://www.facebook.com/copywritinghejna
Kontaktní manažer: Václav Hejna
Copywriter
Email: hejnacopywriter@seznam.cz
Telefon: 602820479