eWay-CRM přichází na trh s novou verzí
eWay-CRM v těchto dnech přichází na trh s novou verzí, která významně ulehčuje uživatelům práci s hromadnou korespondencí (především s hromadnými e-maily). Společnost eWay System s.r.o., která eWay-CRM vyvíjí a distribuuje, a firma Commerce Media s.r.o., která již řadu let na českém trhu úspěšně provozuje službu Emailkampane.cz – profesionální systém pro správu e-mail marketingových kampaní, se rozhodly spojit síly a nabídnout tak ucelený systém pro správu a vyhodnocení e-mailových kampaní. Firmy, které si v eWay-CRM budují databáze svých kontaktů, se dříve nebo později dostanou do stavu, kdy chtějí klienty informovat o svých novinkách, slevových akcích, či jen poslat vánoční pozdrav. A právě to je ten okamžik, kdy se nabízí spojení s kvalitním ESP systémem (z anglického e-mail service provider, jak se tyto systémy označují). eWay-CRM je systém pro řízení vztahů se zákazníky. Společnosti si v něm evidují seznamy svých klientů, partnerů, dodavatelů a velmi často využívají funkce pro segmentaci. Řadí si je do různých kategorií, aby k nim měly lepší přístup. Zároveň sledují i příchozí poptávky (=obchodní případy) a jejich vývoj. V aplikaci samozřejmě nechybí ani moduly pro správu projektů / zakázek. Zde systém automaticky sleduje životní cyklus, je schopen uchovávat komunikaci a dokonce i finanční informace. To vše je pak možné zužitkovat a na pár kliků si například vyjet klienty z daného regionu, klienty, kteří za poslední rok udělali určitý obrat či odebrali konkrétní zboží. Pokud si firmy sledují například důvod nezískání obchodních případů, nabízí se i přehled klientů, kteří něco chtěli, ale my jsme jim to nedokázali nabídnout. Tyhle zákaznické skupiny je pak velmi snadné informovat o tom, že produkt / službu již nabízíme. Představivosti se zde meze nekladou – stačí mít jen v pořádku data. Zde přichází ke slovu systém Emailkampane.cz, který nejen že bravurně zvládá hromadnou rozesílku, ale hlavně je schopný získávat důležitou zpětnou vazbu, kterou pak posílá zpět do eWay-CRM. Díky tomu se uživatel dozví informace o tom, zda jeho e-mail byl či nebyl doručen, zda si ho člověk přečetl či na něj reagoval. To vše za kampaň jako celek či za konkrétní osobu. K dispozici jsou samozřejmě i pokročilé reporty, které data z Emailkampane.cz přehledně zobrazují. Marketingoví manažeři se kupříkladu dozvědí, z jakého důvodu se lidé ohlašují nebo které dny si jejich zprávy nejčastěji čtou. Malá perlička na závěr – Emailkampane.cz obsahují funkci pro automatický převod křestního jména a příjmení do pátého pádu. Dokonce umí z křestního jména poznat i pohlaví a automaticky zvolit mužské či ženské oslovení. eWay System s.r.o. je česká firma, založena v roce 2008. Zabývá se výhradně implementací svého vlastního systému pro podporu obchodu a řízení projektu eWay-CRM a cílí zejména na malé a střední firmy. eWay-CRM je unikátní řešení, zabudované přímo do aplikace Microsoft Outlook. Uživatelé pracují v důvěrně známém prostředí, nemusí se přepínat mezi více systémy a k datům mají přístup i v offline režimu.
Kontakt
ABOXS Communications s.r.o.
Durychova 101/66
142 01, Praha 4
Telefon: 244 003 330
E-mail: marketing@aboxs.cz
http://www.aboxs.cz/
Kontaktní manažer: Eva Kubů
PR & Media manager
Email: marketing@aboxs.cz
Telefon: 244 003 330