Prestigio spouští zákaznickou podporu pro Českou republiku
Praha, 1. listopadu 2013 – Společnost Prestigio, mezinárodní výrobce elektroniky zkvalitňuje péči o své zákazníky. Od 1.11.2013 spouští zákaznickou linku pro Českou republiku. Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle 800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technické podpory jsou připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, technickými problémy a poradí i při výběru produktů. „Chtěli bychom našim zákazníkům zjednodušit přístup k informacím a zajistit kvalitní péči. Díky spuštění telefonické linky jim vždy poskytneme pomocnou ruku při nastavení výrobků, případně jakýchkoliv technických potížích,“ říká Martin Zeman, General Manager Prestigio Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak přirozeným posunem ve službách společnosti v rámci zkvalitňování produktové a technické podpory.
Kontakt
Prestigio Europe spol. s r.o.
Na Dlouhém 79
251 01, Říčany - Jažlovice
Telefon: 227 186 003
E-mail: s.blumentritova@prestigio.com
http://www.prestigio.cz
Kontaktní manažer: Simona Blumentritova
Marketing Assistant
Email: s.blumentritova@prestigio.com