Firemní marketingové poradenství

Marketingový poradce-kouč pomůže najít ve firmě efektivní marketingové cesty, které předtím nebyly vidět. Přichází totiž z vnějšku a umí využít zkušenosti z jiných firem. Jak řešit marketing efektivně? Využít zkušeností profesionálů a nedělat to, čemu příliš nerozumím. Jednoduchost marketingu spočívá ve dvou bodech. Najít na trhu zákazníky, kteří by mohli mít zájem o nabízený produkt a nabídnout těmto potenciálním zájemcům svůj produkt vhodným způsobem. Mezi základní marketingové kroky patří posouzení trhu. Je nutné znát potřeby potenciálních zájemců, a definovat tuto skupinu. Důležité je, aby nabízený produkt byl pro zájemce něčím přínosný a zajímavý. Dalším marketingovým krokem je stanovení vlastních cílů. Jakmile máme jasno, čeho chceme dosáhnout, je nutné sestavit plán, který povede efektivně k naplnění vytyčeného cíle. Důležitým aspektem zejména z pohledu efektivity je výběr vhodných nástrojů na propagaci. Nutností je také měření výsledků a účinnosti jednotlivých kroků. Investice do marketingu lze minimalizovat zejména co nejlepším poznáním potenciálních klientů a jejich potřeb a výběrem nejefektivnějších způsobů propagace a jejich vzájemným provázáním a sladěním. Přestože marketing sám o sobě žádné hodnoty nevytváří, správný marketing firmě přináší největší tržby a nejvyšší zisky. Proč využívat služeb specializovaných marketingových firem? Každý nemůže mít potřebné znalosti a dovednosti ve všech oborech (pokud chcete právní radu – jdete za právníkem, pokud potřebujete ostříhat vlasy – navštívíte kadeřníka, apod.). Specializovaná marketingová firma je efektivní - využití zkušeností, agenturních slev a ověřených kontaktů (není potřeba složitě zkoušet neověřené a neefektivní kroky). Externí marketingová firma uspoří váš čas. Znalosti, potřebné vybavení a rutina zkracují čas při každé práci. Při využití služeb externí specializované firmy je určitá záruka na zdárné provedení. Vždyť při výběru externistů se řídíme referencemi, doporučením, historií nebo i členstvím v profesních sdruženích. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce, jejíž historie sahá do roku 1990. Společnost ANERI stála u zrodu novodobého marketingu v Čechách. http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/marketingove-poradenstvi/

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz