Pravidla hromadného rozesílání e-mailů

V současné době již není žádným problémem hromadné rozesílání e-mailů. Rozesílání nevyžádané pošty je ale omezeno zákonem. Zjednodušeně lze říci, že každý příjemce rozesílaných hromadných obchodních nabídek prostřednictvím e-mailů by měl s jejich zasíláním souhlasit. Zároveň by měl mít každý oslovený obchodní nabídkou možnost odhlásit se ze seznamu obesílaných. Zde se ukazuje veliká důležitost budování a spravování vlastní databáze klientů. E-mailové kontakty lze získávat od zákazníků včetně zákazníků e-shopu, prostřednictvím formuláře na www stránkách, pomocí soutěží apod. Nákup databáze přes internet není ideální a přináší rizika. Úspěch marketingové kampaně realizované rozesíláním obchodních nabídek prostřednictvím e-mailů ovlivňuje řada faktorů. Nezáleží pouze na nabízených produktech, ale i na formě nabídky. Důležitý je již předmět zprávy, který příjemce prohlíží jako první a má velký vliv na otevření došlé zprávy. Zpráva samotná by měla být jasná, přehledná a ne příliš dlouhá. Je obecně známo, že lidé nemají zájem číst rozsáhlé texty, ale chtějí rychlou a jasnou informaci. Výstižné a zvýrazněné nadpisy zákazníkovi jasně sdělí základní údaje. Také použití obrázků a bannerů zvýší propagaci produktu a jeho představení zákazníkovi. Je nutné si také uvědomit, že k e-mailovým nabídkám se později vrací minimum uživatelů. Proto je dobré motivovat čtenáře k akci již při prvním otevření nabídky – např. zvýrazněním tlačítka odpovědět, objednat, zaslat více informací apod. Hromadné rozesílání e-mailových nabídek – newsletterů má řadu výhod. Není to pouze nízká cena, ale i možnost okamžitého a přesného vyhodnocení jednotlivých kampaní. To přináší možnost zkoušet a hledat nejvhodnější varianty. V kombinaci s dalšími marketingovými nástroji je rozesílání newsletterů účinným komunikačním a marketingovým prvkem. V současné době různé programy umožňují vytvoření graficky zajímavých nabídek a podrobné sledování a vyhodnocování jednotlivých kampaní. Určitě se vyplatí oslovit firmy mající s hromadnou rozesílkou e-mailů bohaté zkušenosti. V případě zájmu o konzultace či přímo o realizaci rozesílky newsletterů neváhejte kontaktovat marketingovou společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz