DataLife oslovuje lidi nad 50 let, prověřuje jejich znalosti a nabízí jim zaměstnání

Finančně poradenská společnost DataLife oslovuje lidi ve věku nad padesát let. V rámci nově spuštěné kampaně jim nabízí možnost rozšířit znalosti z oblasti financí a získat zaměstnání na pozici finančního poradce. Zájemci si mohou již dnes prověřit své vědomosti v on-line testu a zapojit se do soutěže o hodnotné ceny. Prostřednictvím unikátně zaměřené kampaně chce společnost DataLife nabídnout práci lidem v kategorii padesáti a více let, kteří mají často kvůli vyššímu věku s hledáním zaměstnání potíže. Kampaň s mottem „Věk u nás není překážka, ale výhoda“ poběží zejména na internetu. Kdo se do ní zapojí ještě do konce tohoto roku, může vyhrát poukázku do obchodní sítě Datart v hodnotě 10 000 Kč. „Lidé, kteří mají padesát a více let, se často potýkají s problémem nalézt kvůli věku nové zaměstnání. My naopak v osobách této věkové kategorie spatřujeme mnoho pozitiv, proto jsme se rozhodli kampaň zaměřit na tuto cílovou skupinu. Tito lidé mají dostatek životních i profesních zkušeností a jsou loajálními zaměstnanci,“ uvedl Jaroslav Slavíček, jednatel společnosti DataLife, která nabízí odborné poradenství v oblasti financí. „Pokud jsou v pracovním týmu zastoupeny různé věkové kategorie, tak to tým stmeluje. Přítomností lidí nad padesát let odpadá soutěživost, která může v mladém kolektivu nabývat extrémních rozměrů. Navíc starší lidé vnáší do práce rozumný rytmus a nedělají chyby z ukvapenosti,“ sdělil psycholog Jiří Brančík, primář psychologického oddělení Vojenské nemocnice v Brně. Zájemcům o práci finančního poradce stačí vyplnit on-line test na webových stránkách společnosti DataLife. První část testu obsahuje 10 otázek, které mají za úkol prověřit jejich znalosti ze světa financí. Pokud se účastníkům podaří zodpovědět alespoň 5 otázek správně, budou automaticky zařazeni do soutěže o ceny. Druhá část testu je zaměřena na osobnostní předpoklady. Úspěšný respondent získá Certifikát finančního poradce. „Každý nový kolega absolvuje samozřejmě sérii zaškolovacích cyklů zaměřených na zvyšování jeho odborných a praktických znalostí. Vše pak ale záleží zejména na individuálních schopnostech každého poradce,“ sdělil Petr Temelkov, hlavní analytik společnosti DataLife. „I člověk starší padesáti let si u nás tedy může vybudovat velmi úspěšnou kariéru a získat možnost ovlivňovat příjem svým vlastním výkonem,“ dodal Temelkov s tím, že informace o kampani lze získat i na facebookovém profilu společnosti DataLife. Více informací o kampani společnosti DataLife naleznete zde.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz