Na českém internetovém trhu startuje ambiciózní projekt mClick
Pardubice/Praha – V pondělí 12. listopadu spustila česká společnost Chovanec Media na internetový trh službu mClick, novinku v oblasti kontextové PPC reklamy, která se tak stane přímým konkurentem podobných služeb společností Seznam, Google a Etarget. Projekt má ambici získat do konce příštího roku pět procent českého trhu a dále se rozšiřovat na další evropské trhy. „Od dnešního rána je možné se registrovat ve službě mClick a inzerovat nebo vydělávat pomocí mClick Ads a mClick Space na adrese www.mclick.cz. Taktéž je možné plně začít využívat mClick Partner Program, revoluční službu, díky které může kdokoli získat pravidelný příjem přivedením uživatelů do mClicku,“ uvedl projekt jeho ředitel František Hanovec. Obrovské investice do projektu přinesou řadu vylepšení Projekt mClick se chce především odlišit od konkurence jednoduchostí ovládání a příjemností webového rozhraní pro uživatele. Už říjnové testování projektu ukázalo, že oproti konkurenci nabídne rozhodně jednodušší používání a řadu novinek. „Jsme rádi, že mClick konečně můžeme představit uživatelům. Práce však nekončí, máme připravenu celou řadu vylepšení a dalších funkcionalit, které budeme v dalších měsících postupně zapracovávat,“ komentoval uvedení mClicku na trh ředitel František Hanovec. Více informací: www.mclick.cz Další informace: http://chovanec-media.cz/mClick/prihlaseni.jpg http://chovanec-media.cz/mClick/kampane.jpg http://chovanec-media.cz/mClick/web.jpg Kontakt: Tomáš Zdechovský mediální zástupce mClick tel. 774 888 300 e-mail: zdechovsky@commservis.com
Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com
Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com