Modul Pracovní cesty v aplikaci plusPortal
Pro zaměstnavatele i zaměstnance je důležitá evidence pracovních cest, ať už z legislativních důvodů nebo kvůli vnitřní kontrole, sledování nákladů a zefektivnění chodu podniku. Ve většině společností dochází ke sledování nákladů na pracovní cesty v papírové podobě: vytištěné formuláře vyplňované ručně, interní formuláře pro vyplňování na počítači, atd. Jde o časově náročný proces, ve kterém může snadno dojít k chybě, případně ke ztrátě informací v důsledku ztráty dokumentu. Lidé a software jako pilíře společnosti Podniky do svých zaměstnanců, jejich vzdělávání a rozvoje, investují až 60% provozních výdajů. Aby byly tyto investice smysluplné a společnost z nich vytěžila maximum, jsou stále častěji zaváděny moderní softwarové nástroje. Součástí těchto nástrojů je i databáze informací, které mohou být ceněny jako organizační zdroj a využívány k významnému zefektivňování chodu celé společnosti. Lidé, jejich znalosti, dovednosti a čas jsou největší devizou každého podniku a proto došlo k vývoji a přizpůsobování systémů zaměřených na HR. HR systémy tak pomáhají podnikům sladit personální strategii s obchodními cíly. Výhodou propojení je následně vyšší efektivita spojená s nižšími náklady práce. Přínos moderních aplikací Moderní HR systémy však neslouží pouze vedení společnosti, ale měly by být pomocníkem napříč celým podnikem. Jejich přínosem je úspora času i peněz. Pokud do systému zadávají data sami zaměstnanci, jsou informace k dispozici téměř okamžitě a odpadá riziko ztráty nebo zkreslení údajů. Z pohledu zaměstnance je možno téměř okamžitě po schválení procesu (dovolené, pracovní cesty) obdržet tuto informaci, pokud je struktura schvalování v podniku nastavena. Jedná se o formu komunikace mezi nadřízeným a zaměstnancem. Proces zadávání a schvalování pracovních cest umožňuje modul Pracovní cesty webové aplikace plusPortal (www.kompas2.cz/cs/portal-pro-zamestnance). Zaměstnanec může zadat pracovní cestu před jejím započetím a nechat si ji schválit od nadřízeného (nadřízených). Zpracuje ji až po jejím ukončení, když zná přesné časy a doby trvání pracovní cesty. I v tomto případě dojde ke schválení a záznam končí na účetním oddělení, kde dochází k jeho vyúčtování. Aplikace plusPortal je napojena na aktuální data týkající se vyhlášek o uznatelné ceně pohonných hmot, nároků na cestovné a stravné v zahraničí, včetně platných kurzů zahraničních měn. Vzhledem k tomu, že se jedná o webovou aplikaci, tak si zaměstnanec může služební cestu zadat i z domu nebo ji zpracovat po jejím ukončení. Závěrem Modul Pracovní cesty obsahuje množství užitečných funkcionalit a spolu s ostatními moduly aplikace plusPortal lze vytvořit komplexní zaměstnanecký portál. Na své si přijdou pracovníci, ekonomické oddělení i vedení společnosti. Pokud Vás výše uvedené informace zaujaly, rádi Vám funkčnost modulu Pracovních cest i celé aplikace předvedeme na osobní schůzce. Ida Svobodová Obchodní zástupce pro personální systémy PC HELP, a.s. +420 739 539 439 ida.svobodova@pchelp.cz www.kompas2.cz
Kontakt
PC HELP, a.s.
Na českém trhu má společnost PC HELP, a.s. více než dvacetiletou tradici a v kraji Vysočina je předním dodavatelem ICT pro podnikovou sféru. Své aktivity rozvíjí i na Slovensku.
Gen. Sochora 705
67401, Třebíč
Telefon: 568 858 080
E-mail: jana.pokorna@pchelp.cz
http://www.pchelp.cz
Kontaktní manažer: Jana Pokorná
PR referentka
Email: jana.pokorna@pchelp.cz