Epicor iScala CRM 3.0 - Kompas v obchodním labyrintu
Jedním z charakteristických rysů dnešní společnosti je dramatický a obtížně zvládnutelný nárůst informací. Tento fenomén postihuje všechny oblasti společenského života včetně světa obchodu a podnikání. Čím větší množství zákazníků máte, čím víc podob má vaše interakce s nimi, čím širší portfolio služeb nabízíte, tím složitější bude i síť informací a vztahů s vašimi obchodními partnery. Kdo se vyzná v tomto spletitém bludišti, dokáže pochopit chování zákazníka a zároveň zmapovat prodejní strategie konkurence, má velkou naději na obchodní úspěch. Ideální nástroj pro získání takto uceleného pohledu představuje systém pro řízení vztahů se zákazníky Epicor iScala CRM 3.0. Pomáhá vybudovat a udržovat detailní profily zákazníků, a to od prvního kontaktu, přes prodej a až po následnou podporu. K tomuto účelu existují v rámci Epicor iScala CRM 3.0 tři funkčně zaměřené moduly. Modul pro prodej umožňuje zpracování kontaktů a obchodních příležitostí, nabízí postupy pro identifikaci nových zákazníků, vytváří prodejní scénáře, nabízí šablony pro direct-mail atd. Zároveň dokáže hodnotit výkony prodejců a rozdělovat obchodní příležitosti dle prodejních kvót. Modul pro marketing slouží především k plánování, realizaci a vyhodnocování marketingových kampaní včetně určení návratnosti investic. K tomuto účelu slouží funkce pro vytváření a správu rejstříků a segmentací, které umožňují efektivní výběr vhodných cílových skupin pro obchodní kampaně. Kvalitní práci s informacemi podporují rovněž nástroje Business Intelligence. Modul pro podporu klientů (servis) centrálně řídí plánování a přidělování servisních zdrojů, koordinuje poskytovanou podporu. Zákazník získává služby v nejvyšší kvalitě, protože systém identifikuje nejlepší profesní zdroj, který zakázku provede. Výhodou je také celková rychlejší odezva na požadavky zákazníků, poskytování správných odpovědí v reálném čase, práce se znalostní databází a přístup k manuálům nebo často kladeným dotazům. Celý systém funguje na principu integrace Microsoft CRM 3.0 s ERP Epicor iScala. Tím vzniká databáze standardizovaných a konsolidovaných informací o zákaznících, do které přicházejí aktuální data z různých oddělení firmy. Výsledkem je vysoce flexibilní platforma, která umožňuje obchodnímu oddělení, marketingu i servisnímu středisku aktualizovat a čerpat informace, které obsahuje jeden centrální systém. Epicor iScala CRM 3.0 je propojen také s Outlookem a dalšími aplikacemi sady Microsoft Office včetně MS Office Word, Excel a PowerPoint®. Uživatel se pohybuje ve známém prostředí, což usnadňuje práci s celým řešením CRM. Další předností systému je rychlé nasazení do provozu, spolehlivost, rozšiřitelnost a možnost integrace s externími aplikacemi.
Kontakt
Epicor Software Czech s.r.o.
Dodavatel podnikových informačních systémů
Belgická 115/40
12000, Praha
Telefon: +421 2 3500 2356
E-mail: dtomcala@epicor.com
http://www.epicor.cz
Kontaktní manažer: Daniel Tomčala
Marketing Executive CR/SK
Email: dtomcala@epicor.com
Telefon: 222514771
Fax: 222519753