Franšízám pod značkou Invia.cz vzrostl počet klientů o 38 %

Franšízám cestovní agentury Invia.cz se podařilo za poslední rok zvýšit počet klientů v průměru o 38 %. Díky spojení s největší internetovou cestovní agenturou na tuzemském trhu získávají franšízy významnou konkurenční výhodu. Jejich klienti totiž mohou vybírat z rozsáhlého on-line katalogu zájezdů s nabídkou 300 cestovních kanceláří. Úspěch franšíz potvrzuje názory odborníků, podle nichž v České republice stoupá význam franšízingu jako dynamického a výhodného systému podnikání. Franšízový program agentury Invia.cz odstartoval v roce 2006, aktuálně zahrnuje 55 franšíz v České republice a čtyři na Slovensku. Franšízing funguje na principu, kdy zavedené firmy pronajímají svoje značky a know-how dalším podnikatelům, což podle odborníků snižuje rizika spojená se startem podnikání a umožňuje rychlý rozvoj. Na českém trhu v minulosti převažovaly franšízy velkých zahraničních firem. V posledních letech se na ně dotahují původní české projekty v různých sférách podnikání, zvláště ve službách. „Každý rok v rámci našeho franšízového programu přibývá v průměru deset až čtrnáct nových poboček. Spoluprací s cestovní agenturou Invia.cz získává každá pobočka nejširší nabídku ve svém regionu, a tím i velkou výhodu oproti konkurenci,“ sdělil Jakub Eliáš, manažer pobočkové sítě cestovní agentury Invia.cz. „Cestovní agentury zapojené do našeho programu registrují významný meziroční nárůst klientů,“ doplnil Eliáš. O franšízing Invia.cz je zájem mezi začínajícími i zavedenými cestovními agenturami v regionech. Společnost Invia.cz proto mezi kandidáty vybírá, klade si podmínky a vždy upřednostňuje kvalitu nad kvantitou. Ideálním kandidátem na novou franšízu Invia.cz je cestovní agentura ve městě s více než 8000 obyvateli, která má kamennou provozovnu na hlavní třídě, v pěší zóně či nákupním centru, zkrátka na frekventovaných a rušných místech, kudy prochází mnoho lidí. Spojení s lídrem trhu přináší franšízovým pobočkám řadu konkrétních výhod. „Cestovní agentury zapojené do našeho franšízingu získávají přístup k široké nabídce zájezdů, letenek a ubytování. Dále pak kvalitní prodejní systém a samozřejmě všestrannou odbornou pomoc. Pokud franšíza pracuje kvalitně, projeví se tyto výhody právě nárůstem počtu zákazníků,” uvedl Jakub Eliáš z cestovní agentury Invia.cz, s tím, že informace k franšízingu jsou k dispozici na webových stránkách franchising.invia.cz.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz