Organizace firemních kurzů

O významu jazykových znalostí pracovníků pro rozvoj firmy není potřeba dlouho diskutovat. Způsob, jak vybrat dodavatele jazykového kurzu pro firmu, je však komplikován množstvím jazykových škol, které firemní kurzy nabízí. Výběrové řízení Internetové stránky jazykových škol se způsobem prezentace jazykových kurzů pro firmy většinou příliš neliší. Řešením, které firmám v takovém okamžiku ušetří čas, je využití databáze jazykových škol, jakou je portál www.Jazykovky.cz. Zde lze rychle a přehledně získat informace o všech jazykových školách poskytujících firemní či individuální kurzy v požadované lokalitě. Systém www.Jazykovky.cz nabízí firmám také možnost sestavit vlastní poptávku po firemním jazykovém kurzu s uvedením všech požadovaných parametrů kurzu, tedy zorganizovat na firemní kurz výběrové řízení. Pomocí poptávkového formuláře tak může rozeslat své požadavky na více škol najednou. Jazykové školy po obdržení poptávky zpětně kontaktují firmu s konkrétní nabídkou, případně se žádostí o upřesňující informace. Specifika firemních kurzů Při sestavování poptávky po firemním jazykovém kurzu je důležité si předem vymezit dobu konání kurzu, jeho požadované zahájení, náročnost, počet hodin týdně a také cíl, kterého je zapotřebí dosáhnout. Může jím být např. příprava k mezinárodně certifikované jazykové zkoušce, prohloubení znalostí z odborné terminologie v cizím jazyce nebo zlepšení konverzačních schopností. Dalšími parametry ke zvážení je, zda požadovat českého lektora nebo rodilého mluvčího a zda se má kurz konat v sídle firmy nebo v prostorách jazykové školy. Firmy většinou dávají přednost výuce ve vlastních prostorách, přičemž jazyková škola dodá pouze lektora a výukové materiály. Jazyková školy by měla zajistit úvodní rozřazení studentů do skupin podle jejich vstupních znalostí, vytvoření učebního plánu na míru potřebám firmy a průběžné testování pokroků účastníků kurzu. Důležitým ukazatelem kvality jazykové školy jsou také reference, několik z nich je vždy dobré si ověřit. Průběh výuky U většiny firemních kurzů se osvědčí vycházet ze stanovení vstupní úrovně jazykových schopností podle kritérií Rady Evropy. Tato kritéria obsahují popis schopností, které jsou zapotřebí ke zvládnutí jazyka na jednom ze šesti stupňů od stupně A1 (začátečník, „Breakthrough“) po stupeň C2 (zvládnutí, „Mastery“). Uvedené stupně by měla být každá jazyková škola schopna posoudit při zahájení jazykového kurzu. Vhodné je pak předem stanovit cílovou úroveň a sestavit časový plán výuky směřující k jejímu dosažení. Efekt probíhajícího jazykového kurzu lze ověřovat testováním s reportingem dosažených výsledků. Všechny tyto okolnosti je vhodné předem projednat a začlenit do smlouvy o dodávce kurzu. Tipy a rady Před finálním výběrem jazykových škol, které do výběrového řízení zařadíte, navštivte i jejich webové prezentace. Vyřadíte tak školy, které na váš první pohled nemají šanci uspět. Ve výběrovém řízení by mělo být v optimálním případě osloveno šest až deset škol. Každá ze zařazených škol dostane informaci o tom, kolik konkurentů je do výběrového řízení zařazeno. Pokud je to možné, zvolte do výběrového řízení nejméně čtyři školy. Optimální počet je deset škol.

Kontakt
gdi, s.r.o.
Největší český poskytovatel informací o studiu jazyků u nás a v zahraničí
Kopečná 20
602 00, Brno
Telefon: 516 116 545
E-mail: info@gdi.cz
http://www.gdi.cz



Kontaktní manažer: Veronika Žvátorová
šéfredaktorka
Email: redakce@jazyky.com
Telefon: 516 116 545

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz