Invia.cz letos prodala o 8 % více zájezdů, Egypt vystřídala Itálie a Turecko

Cestovní agentura Invia.cz registruje za první pololetí letošního roku 8% meziroční nárůst poptávky po zájezdech. Největší zájem byl o pobyty v Řecku, následovala Itálie a Turecko. Naopak Egypt, vloni druhá nejoblíbenější destinace, zaujal kvůli místním nepokojům až čtvrtou příčku. Lidé při výběru svých dovolených letos kladou zvýšený důraz na kvalitu služeb. Největší internetový prodejce zájezdů na českém trhu společnost Invia.cz prodala za 1. polovinu roku 2011 celkem 50 882 zájezdů. Lidé projevili zájem především o pobytové zájezdy, které tvořily 82 % z celkového prodeje. Poznávací zájezdy letos zvolilo 8 % zákazníků a lyžařské pobyty zvítězily u 5 % klientů. Zákazníci v prvním pololetí letošního roku investovali do svých dovolených v průměru 12 320 Kč. „Zjistili jsme, že se lidé letos naučili více využívat nabídky first minute. Zlevněné zájezdy pořizovali především v lednu, kdy je nabídka nejvýhodnější. Zároveň mírně narostl zájem o pobytové zájezdy na úkor lyžařských,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.cz, která je největším internetovým prodejcem zájezdů na českém trhu. „Cestovní ruch v letošním roce navíc poznamenala nejistá bezpečnostní situace v arabských zemích. Právě kvůli tomu jsme registrovali pokles zájmu o dovolenou v Egyptě a Tunisku,“ doplnil Tůma. Zákazníci cestovní agentury Invia.cz letos dávali přednost dovolené s leteckou dopravou, kterou zvolilo 64 % klientů. Poměr zájmu o letecké zájezdy v prvním pololetí 2011 meziročně narostl o 2 %. Naopak klesla obliba autobusové dopravy. V rámci stravování se lidé rozhodovali především pro all inclusive pobyty, a to v 39 % případů. Internetová cestovní kancelář následně registrovala 26 % prodaných zájezdů s polopenzí a 20 % beze stravy. „Lidé jsou letos více ochotni cestovat, což potvrzuje zvýšený prodej zájezdů. Navíc zákazníci v letošním roce kladou zvýšený důraz na kvalitu služeb. Například více než loni vyhledávají kvalitnější hotely,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Klesá poptávka po dvouhvězdičkových hotelech, které Čechům již nevyhovují. Naopak stále více lidí si dopřává pohodlí čtyřhvězdičkových hotelů,“ dodal Tůma.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz