Pneu TV slaví druhé narozeniny, brzy se dočká půl milionu zhlédnutí

Moderní služba Pneu TV, kterou provozuje internetový obchod Pneumatiky.cz, slaví druhé narozeniny. Spoty představující pneumatiky a litá kola za tuto dobu vidělo více než 436 tisíc diváků. Jedná se o první službu na českém internetu, která zákazníkům umožnila vybírat zboží prostřednictvím videí. Spoty v HD kvalitě nabízejí detailní prohlídku dezénů pneumatik a designů alu kol. Pneu TV internetového obchodu Pneumatiky.cz za dva roky své existence nabízí návštěvníkům e-shopu již 95 videí. Produktové spoty jsou pravidelně doplňovány, nejčastěji pak se zahájením nové sezóny, kdy na trh přichází nové zboží. Nejsledovanějším spotem je instruktážní hrané video, které informuje o značení pneumatik a pomáhá zákazníkům s výběrem zboží. Spot aktuálně zhlédlo více než 43 tisíc uživatelů. „Dnešní zákazníci jsou velmi nároční a produktová videa již považují za standard. Jsme pyšní, že jsme českým zákazníkům nabídli tuto službu jako první. Největší odezvy registrujeme na hrané video, vysvětlující názorným způsobem značení pneumatik,“ uvedl Vojtěch Schwangmaier, ředitel předního tuzemského internetového obchodu Pneumatiky.cz. „Od letošního dubna jsme na základě poptávky zákazníků spoty rozšířili o nahrávky alu kol. Oproti pneumatikám nás však překvapila náročnější příprava videí,“ doplnil Schwangmaier. Spoty jsou natáčeny ve speciálně vybaveném ateliéru internetového obchodu Pneumatiky.cz, který disponuje profesionální technikou. Od února letošního roku bylo navíc pořízeno nové kvalitnější vybavení, což přispělo k dalšímu zvýšení kvality nahrávek. Na postprodukci, především pak na střihu a vytváření efektů, se podílejí mladí tvůrci z tuzemských filmových škol. „Na natáčení je nejnáročnější proces přípravy scény, který vyžaduje správné rozestavení a dokonalé nasvětlení. S nadsázkou můžeme říci, že samotné natáčení je to nejjednodušší,“ uvedl Vojtěch Schwangmaier z e-shopu Pneumatiky.cz. „Přestože náklady na službu Pneu TV jsou vysoké a pohybují se v řádech statisíců, je naším cílem počet videí nadále zvyšovat. Nechceme se však soustředit pouze na produktové nahrávky, ale chceme vytvořit i další hrané spoty s praktickými či technickými informacemi,“ dodal Schwangmaier s tím, že v rámci služby Pneu TV plánují rozšířit produktová videa rovněž o motocyklové pneumatiky.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz