Lupiči jsou mazaní. Okna představují téměř jistý lup

Třebíč – Majitelé vykradených domů nemusí vůbec postřehnout, že se jim někdo dostal do domu. Více jak osm z deseti vloupání se děje skrze nezabezpečené okno, které zloděj pomocí šroubováku do deseti vteřin vypáčí. Okna a dveře na terasu patří i podle policejních statistik mezi nejslabší místa domova. Výrobci oken na narůstající trend už začínají reagovat. „Loupež přes nezabezpečené okno patří k nejjistějším a nejdrzejším způsobům, jak se dostat do rodinného domku nebo bytu v přízemí. Při tomto způsobu totiž lupiče nezastaví ani přítomnost spících majitelů přímo uvnitř. Jde totiž vůbec o jeden z nejtišších způsobů, jak vniknout dovnitř,“ vysvětluje Petr Hůlka z firmy Okna&Company, která se jako jedna z mála na Vysočině na bezpečnostní okna specializuje. Výrobci jako spolupachatelé Podle Hůlky si kupující stále ve velké míře neuvědomují, že dát několik stovek korun navíc za zabezpečení může ve finále zachránit nejen rodinný majetek, ale také psychickou pohodu majitele. Lidé se totiž jen těžko vyrovnávají s narušením soukromí, pokud jde o vloupání a odnášejí si z této zkušenosti dlouhodobé trauma. „V jednom konkrétním případě se maminka s dětmi na tři týdny odstěhovala k babičce, ve druhém chodil na noc, zatímco měl manžel noční směnu, hlídat otec investora rodinného domu“, líčí případy ze své praxe Hůlka. V současné době se tak výrobky, které neobsahují bezpečné kování a okenní kliky, snaží firmy omezovat. „Odmítli jsme být spolupachateli loupeže jenom tím, že bychom našim klientům prodávali produkty, kterým sami nevěříme,“ dodává Hůlka. Podle něj je zabezpečení nutností nejen s ohledem na riziko loupeže, ale také kvůli malým dětem, kterým se obyčejné okno může především ve vyšších patrech stát nebezpečným.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz