BRAND NEW PRODUCTS - nová značka na českém oděvním trhu v loňském roce splnila cíl
Na český trh vstupovala firma s oděvy BRAND NEW PRODUCTS v době vrcholící krize. Právě oblečení spadá do kategorie odložitelných výdajů, přesto se firmě podařilo otevřít tři obchody, které si na loňský rok naplánovala. Analytická společnost GFK provedla studii „Sparen im Alltag in Europa“ s cílem zjistit, jak se mění spotřebitelské návyky ve vybraných evropských zemích a na čem šetří Evropané nejvíce. Zde je závěr sofistikovaného průzkumu: Přestože se spotřební návyky v jednotlivých zemích liší, pro všechny země platí, že v době krize šetří ženy více než muži. Utrácí méně za jídlo, oblečení i zábavu mnohem méně než před krizí. Své výdaje omezují podstatně více než muži. Více jak čtvrtina konzumentů v Německu (47,4 %), Nizozemí (49,9 %) a Rakousku (43,5 %) nakupuje potraviny a pití za co možná nejvýhodnější cenu. Na výdajích za oblečení a obuv šetří nejvíce Rusové (49,3 %) a Italové (43,3 %). Další častou možností šetření, je omezení výdajů za návštěvy restaurací, kaváren či cukráren. Nejvíce návštěvy těchto podniků omezují v době krize Němci (40 %) a Francouzi (41 %). V Německu (42,4 %) a Rusku (44,9 %) výrazně omezují rodiny velké nákupy, jako je např. koupě nového auta, pračky a další elektroniky. Snižují se i výdaje za návštěvu kina, koncertů či divadel. Nejvíce Francouzi (41,1 %) a Němci (37,6 %) Rodiny snižují výdaje za dovolenou. Nejvíce opět Francouzi (34,8 %) a Němci (34,5 %). V tomto průzkumu se Češi nijak neliší a chovají se jako většina Evropanů. Možná právě proto se první obchody BRAND NEW PRODUCTS dobře rozeběhly. Nakupovat oblečení známých značek za podstatně nižší cenu je velmi lákavé. Zvlášť, když patříme k národům libujícím si ve všech slevách, výprodejích a outletech. BRAND NEW PRODUCTS prodává originály značkové módy známých značek, jako jsou např. Tommy Hilfiger, Tom Taylor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto, Fila a další. Do sortimentu patří oblečení, ale i kabelky, šperky, boty a doplňky. Firma prodává sezonní zboží, zjednodušeně řečeno v létě letní kolekci, v zimě zimní. Kupujete originály za velmi přijatelné ceny, nadčasové a kvalitní za zlomek původní ceny. Firma existuje od roku 1987, v současné době provozuje 70 franšízových obchodů v Polsku, dva na Litvě, první tři obchody jsou v rukou českých franšízantů. Bohaté zkušenosti s prodejem oděvů může využít franšízant této značky za poměrně nízkou cenu. Za franšízu platí roční poplatek 15 000 Kč, a když si v místě své prodejny zajistí reklamní kampaň, firma se podílí až do 50% na reklamní kampani obchodu. Na otázku kam se BRAND NEW PRODUCTS ubírá, manažer značky v ČR Robert Szewczyk říká: „Zajímají nás všechna města, kde jsou schopní lidé, kteří umí prodávat nebo mají chuť podnikat. Naše prodejny bychom rádi viděli v Praze, Plzni, Českých Budějovicích, Ostravě, Olomouci, Pardubicích, Ústí nad Labem, Hradci Králové, ale také ve slovenských městech. V ČR je na 150 franšízových systémů, obor oděvy a obuv jsou na třetí příčce hned za realitami a vedoucí gastronomii. BRAND NEW PRODUCTS patří k nízko nákladovým franšízám s rychlou návratností. V obchodě zaujímají nadpoloviční většinu sektory oděvy a obuv (33 %) a kosmetika a zdraví (23 %), které tvoří celkem 56 %. Ostatní sektory bydlení a stavba (19 %), potraviny (18 %) a ostatní obchody (7 %) zaujímají společně celkem 44 %. Sektory kosmetika a zdraví, bydlení a stavby a potraviny, které soustřeďují 10 až 13 sítí, tvoří 60 % z celkového rozdělení obchodu. Graf a zdroj informací Profit systém franchise services s.r.o. Kontakt: Jaroslava Timková
Kontakt
František CUKR - Agentura FÁMA
PR, MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE, NETWORKING
Salmovská 10
10200, Praha 2
Telefon: 775 733 662
E-mail: asistentka@profitklub.cz
http://www.profitklub.cz
Kontaktní manažer: Jaroslava Timková
Email: lukesova@profitklub.cz