Souznění v rytmu tanga mezi střední Evropou a Latinskou Amerikou
12.10.2010, Praha – V pátek 8. a v sobotu 9. října 2010 hostil pražský hotel Barceló již osmý ročník mezinárodního obchodního setkání ENCUENTRO 2010. Akce se setkala s velkým zájmem, což dokládá účast více než 250 byznysmenů, diplomatů, politiků a akademických pracovníků z 25 zemí světa. Cílem akce bylo nabídnout účastníkům nové možnosti obchodní spolupráce mezi firmami ze střední Evropy a Latinské Ameriky. „Potenciál vzájemného obchodu právě s tímto regionem totiž stále není ani zdaleka využit tak, jak by mohl. Účastníci tak měli možnost představit své produkty a služby a prezentovat své společnosti přímo členům obchodních misí z Latinské Ameriky,“ přibližuje Antónia Tomková, ředitelka společnosti MEDIA Tribune, která projekt mediálně podpořila. Hlavním tématem veletrhu, konferencí, diskusních příspěvků a doprovodných akcí byla obchodní strategie. O své cenné zkušenosti se na konferencích a diskusních setkáních podělili přední experti a úspěšní podnikatelé, kteří již dokázali na zahraničních trzích prorazit. Jedním z nejúspěšnějších byl diskusní panel nazvaný „Positioning: Správně zvolená strategie Vám umožní naplno využít každé tržní příležitosti“, prezentovaný Antonií Tomkovou z agentury MEDIA Tribune, která připomněla význam marketingu a PR pro každou úspěšnou firmu, Gustavem Guillenem, generálním ředitelem a zakladatelem společnosti Casa Latina, jenž hovořil o potenciálu latinskoamerických produktů na trzích ve střední a východní Evropě a Cristinou Muntean, výkonnou ředitelkou společnosti MediaTel, která zdůraznila zvýšenou efektivitu komunikace ve spojení s žurnalistikou. Mezi dalšími diskutujícími vystoupili např. Zdeněk Dlesk, předseda (CCNLA), Ramón Carreño, konzul Dominikánské republiky, Efrain Pardo, předseda (EXATEC EuropaCE), Kamil Arnošt, ředitel (Prague International Marathon), Marcel Goron, generální ředitel (Starbucks), Zoltan Lukac, marketingový ředitel (Starbucks), Martin Kec, generální ředitel (Žatecký pivovar) či Václav Malý, vedoucí oddělení pro Latinskou Ameriku, společně s Petrem Eichnerem, vedoucím oddělení pro Ameriku a Karibik (Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR). Oba večerní dny veletrhu ENCUENTRO 2010 patřily společenským akcím. První den tramvajové párty s následnou mexickou večeří v klubu Crystal, druhý den pak výletu lodí zakončeným disco párty na Občanské plovárně. Akci organizovala Latinskoamerická obchodní komora ve spolupráci s Asociací absolventů Tec de Monterrey ve střední a východní Evropě pod záštitou vládní agentury CzechTrade. Partnery akce se staly renomované společnosti, jako např. Česká spořitelna, Starbucks či KFC. Více informací o průběhu veletrhu ENCUENTRO 2010 naleznete na www.encuentroexatec.tk. Kontakt: Aneta Kolínská MEDIA tribune s.r.o. Thámová 18a 186 00 Praha – Karlín Tel: +420 246 063 795 Email: marketing@media-tribune.com
Kontakt
Media Tribune s.r.o.
Marketing, Public Relations & Sales
Thámová 18a
18600, Praha 8
Telefon: +420246 063 795
E-mail: info@media-tribune.com
http://www.media-tribune.com
Kontaktní manažer: Antónia Tomková
CEO
Email: info@media-tribune.com
Telefon: +420 246 063 795