MEDIA Tribune: marketing, PR a obchod jsou spojené nádoby!

09.08.2010, Praha – Oddělení marketingu, tiskový mluvčí, obchodní oddělení. V řadě společností tři samostatné účetní položky se svými autonomními rozpočty, samostatným vedením a vlastními cíli. Ve snaze dát všemu jasný řád a strukturu fungují v mnoha firmách tato oddělení nezávisle na sobě a sledují spíše vlastní cíle. Přitom jejich cíl by měl být jediný a společný – propagace a obchod jsou spojené nádoby, správná funkce jednoho podmiňuje výsledky druhého. A pouze efektivní spojení obou přináší firmě zisk. Právě efektivní propojení těchto stěžejních firemních oblastí je hlavním cílem nově založené agentury MEDIA Tribune. Není jen další z řady klasických reklamních či PR agentur, není ani poradenskou společností. Záběr jejích činností totiž obsahuje všechno dohromady a ještě něco navíc. „My poskytujeme kromě klasických služeb v oblasti PR a marketingu také služby v oblasti obchodu. Od strategického poradenství až po zprostředkování konkrétních obchodních kontaktů. To je pro klienta výjimečná kombinace – kromě dobré prezentace v médiích vidí naši přidanou hodnotu přímo ve zvýšeném obratu,“ říká Antónia Tomková, majitelka a ředitelka MEDIA Tribune. Úspěšná manažerka, která pracovala pro prestižní klienty takřka na všech kontinentech, dnes se svým týmem poskytuje své zkušenosti a kontakty klientům především z řad malých a středně velkých společností. „Rozsah námi poskytovaných služeb je skutečně široký. Máme klienty, kterým poskytujeme jen služby v oblasti marketingu a PR. Některým firmám ale kompletně suplujeme jejich marketingové a obchodní oddělení. Jiným třeba analyzujeme hospodářské výsledky a navrhujeme opatření vedoucí k jejich zlepšení,“ vypočítává Tomková. A složení prvních klientů nového větru ve stojatých agenturních vodách je pestré: renomované společnosti z řad finančního a daňového poradenství, kosmetiky, wellness, ale také nejrůznější zájmové organizace, mezinárodní univerzita či nově založený český časopis. MEDIA Tribune se daří svými službami zaplnit mezeru na domácím trhu. „Existuje mnoho firem, jejichž obchodní výsledky zůstávají navzdory profesionálně zvládnuté komunikaci za očekáváním. A právě těm – na rozdíl od klasických reklamních agentur – dokážeme my pomoci,“ uzavírá Antónia Tomková. Kdo je Antónia Tomková? Antónia Tomková se na poli profesionálního obchodu a marketingu pohybuje již více než 12 let. Během své bohaté kariéry sbírala zkušenosti v nejrůznějších oborech a svět obchodu a marketingu poznala ze všech tří důležitých oblastí. Má zkušenosti nejen z agenturního prostředí a z branže médií, ale také z pohledu zadavatele. Vždy však svým klientům dokázala přinést jasné a měřitelné výsledky. Svou kariéru nastartovala Antónia Tomková již v 18 letech v agentuře Storm promotion. Zajišťovala marketingové akce pro významné klienty, především z oblastí FMCG (Nestlé, Procter&Gamble, Heineken), kosmetiky (Coty, Gillette) a automobilového průmyslu (Citröen). Poté působila jako Marketing Manager Radia Flash, další rok vedla finance, marketing a obchod ve společnosti Juba v regionu východního Slovenska. Prozatímní vrchol kariéry zažila Antónia Tomková jako obchodní ředitelka společnosti Grossmann Jet Service. Během pěti let se jí podařilo vybudovat silnou pozici společnosti v konkurenčním světe operátorů soukromých letadel v celé Evropě, s širokou a stabilní klientskou základnou. Měla zodpovědnost za rozvíjení vztahů se zákazníky, získávání nových klientů a kompletní obchodní, marketingovou a finanční strategii společnosti. V roce 2009 byla Antónia Tomková nominována na prestižní ocenění Manažer roku hned ve 4 kategoriích. Antónia Tomková vystudovala Podnikohospodářskou fakultu Vysoké školy ekonomické v Bratislavě a v roce 2009 získala prestižní titul Executive MBA na University of Pittsburgh. Vedle češtiny a slovenštiny se domluví také anglicky, německy a italsky. Antónia Tomková je vdaná a mezi své záliby řadí především cestování a sport, zejména golf a plavání.

Kontakt
Media Tribune s.r.o.
Marketing, Public Relations & Sales
Thámová 18a
18600, Praha 8
Telefon: +420246 063 795
E-mail: info@media-tribune.com
http://www.media-tribune.com



Kontaktní manažer: Antónia Tomková
CEO
Email: info@media-tribune.com
Telefon: +420 246 063 795

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz