Vyplatí se mít svůj e-shop?
Mnoho obchodníků a podnikatelů se dnes snaží prodávat svoje výrobky přes e-shop. Cesta k jeho vytvoření a provozu se zdá být na první pohled velmi jednoduchá. Zajistit dobrou doménu, zřídit jednoduchý e-shop a s minimálními náklady - v podstatě bez námahy - postupně bohatnout. Sedět s notebookem na pláži v pohodlném lehátku a pozorovat příjemné pohyby na účtu. Milá představa, že? Ve skutečnosti to ale tak jednoduché není a provozování kvalitního e-shopu už v dnešní době až tak levná záležitost není. Mít svůj e-shop má své jisté výhody: - není potřeba platit nájem za prodejní prostory - je otevřen 24 hodin denně - nevyžaduje mnoho pracovních a administrativních sil jako normální obchod - reklama na e-shop je levnější a účinnější atd. Jenže... Náklady spojené s internetovým obchodováním se rok od roku zvyšují. Stále větší obliba internetu a internetových nákupů mezi spotřebiteli rozpoutává tvrdý konkurenční boj. Ten komplikuje situaci hlavně menším provozovatelům, kteří dlouhodobého pohledu mohou jen stěží konkurovat tuzemským gigantům. Pro začínající a malé prodejce je výhodné koupit už hotové řešení internetového obchodu – je to levné a rychlé. Nároky na zřízení a provoz nejsou přehnaně náročné a pro jejich potřeby je hotové řešení dostačující. Oproti tomu ale obchodníkům, kteří se internetem opravdu živí, standardní řešení nemůže stačit. Je limitující z hlediska použitelnosti a přístupnosti, grafiky či SEO. Tito obchodníci potřebují flexibilní produkty, aby měli "ve vyšší hře" internetového obdchodu šanci uspět. Jenže... Už samotná cena systému na míru se může vyšplhat na statisíce korun. Profesionální řešení je totiž potřeba neustále upravovat novým potřebám trhu a tak se jeho provoz může měsíčně pěkně prodražit. Alfou i omegou pro zřízení a úspěšný provoz internetového obchodu je kvalitní hosting. Nejvýhodnějším řešením je využít služeb specializovaných serverhostingových společností s dostatečnou konektivitou, profesionálním personálním zázemím a 24hodinovým dohledem. Nic neodradí zákazníky víc, než "padající" e-shop. Výběr serverhostingu je potřeba dělat velmi kvalitně, nejlépe na základě referencí. Nesmírně důležité je podchycení služby kvalitní smlouvou, která určuje penalizace za výpadky. Dobrá marketingová strategie je samozřejmě také velmi důležitým prvkem pro provoz kvalitního e-shopu. V dněšní době nejvyužívanějším způsobem je reklama PPC (Pay Per Click). Je to především výkonová reklama a v kombinaci s e-shopem se jedná o téměř dokonalé spojení. PPC systémy jsou dnes schopny jasně definovat, z jakého zdroje a klíčového slova konkrétní objednávka přišla. Díky tomu lze přizpůsobovat reklamní kampaně přesně na míru cílům každého projektu.
Kontakt
COOLHOUSING s.r.o.
Nabízíme Virtual private servery, server housing, dedikované servery a managed servery. Zálohované 2 Gbit/s připojení do NIXu zaručuje, že jsme schopni pokrýt i nejnáročnější požadavky zákazníků.
Vinohradská 190
13052, Praha 3
Telefon: +420777310000
E-mail: info@coolhousing.net
http://www.coolhousing.cz
Kontaktní manažer: Jiří Dvořák, DiS.
Senior Sales Executive
Email: jiri.dvorak@coolhousing.net
Telefon: 775310929