Historie holení nás vrací zpět až do doby kamenné

Historie holení nás vrací zpět až do doby kamenné

Až počátek 20. století však přinesl revoluční změnu, která umožnila jednoduché, bezpečné, a přitom levné holení stamilionům mužů i žen po celém světě. Postaral se o to plochý, velmi tenký plíšek z vysoce kvalitní oceli s velmi ostrým ostřím – žiletka.

Jak žiletka ke jménu přišla

je jen málo firem, jejichž název přešel v češtině do obecného užívání a s malým písmenem na začátku se stal reprezentantem výrobků podobného druhu. Jednou z nejznámějších je americká The Gillette Company, která obohatila český slovník o žiletku.

Na konci 19. století přišel obchodník King Camp Gillette s myšlenkou jednorázových žiletek. O šest let později pak společně s Williamem Nickersonem získali patent pro holítko ve tvaru T, které se otevíralo nahoře a majitel tak mohl novou žiletku jednoduše vyměnit. První rok prodeje byl katastrofální, prodalo se jen 51 strojků a jen 168 čepelí. Ovšem hned v následujícím roce, i bez reklamy, se prodalo strojků přes 90 tisíc a přes 12 milionů čepelek.

Současný trend je nemilosrdný

vůči těm, kteří své ochlupení vůbec neřeší. Hladká kůže bez chloupků se považuje za součást běžné péče o zevnějšek. Chloupky jsou přinejmenším v určitých místech považovány za neestetické a nehygienické. Naštěstí nemusíme spoléhat na drastické způsoby odstraňování chloupků, ale můžeme si vybrat ten, který je pro nás nejpraktičtější, nebo několik různých zkombinovat. Bezbolestnou, většinou jednoduchou a rychlou metodou je právě holení žiletkou.

Několik doporučení pro holení:

Nejčastější pověra o holení

oholené chloupky se stávají silnějšími a tvrdšími. Holením se též chlupy ani nezhušťují ani neřídnou, dokonce ani nerostou rychleji. Vědecké studie přesvědčivě tento mýtus vyvracejí.

Kontakt
Bluestudio.cz
Vltavská 8
62500, Brno
Telefon: 776548828
E-mail: janko@gravegame.net
http://www.bluestudio.cz



Kontaktní manažer: Jan Řičánek
Email: janko@gravegame.net

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz