PPC reklama funguje i pro malé firmy

PPC je zkratka anglického „pay per click“, tedy „plať za kliknutí“. PPC reklama je velmi chytrým řešením, jak platit za reklamu jen tolik, kolik je nezbytně nutné. PPC reklama je vpravdě revolučním internetovým reklamním nástrojem, který vzešel z možností počítačů a jejich analytickým možnostem, měřit prakticky vše, co se na internetových stránkách děje. PPC tak jako jeden z mála formátů internetové reklamy dokazuje, že funguje a i Ti největší hráči na poli internetového obchodu se PPC reklamy jen tak nevzdají. A proč by to také dělali? Když PPC umí tak skvěle přivádět cílené návštěvníky na weby nebo e-shopy a vydělávat za tak nízké náklady?! Jaké druhy reklamy už jste zkoušeli? Zapomeňme nyní na největší hráče, kteří zkusili už snad všechno, a podívejme se realitě do očí. Jste například živnostník s vlastními webovými stránkami. Rozhodně se nedá říci, že jste střední firma s padesáti zaměstnanci. Možná jste ve svém okolí známí a celá Vaše rodina se podílí na tom společném zázraku, jménem rodinná firma. Tu a tam zkusíte nechat natisknout pár letáků, tu a tam investujete do reklamy do regionálního tisku. Ale víte, kolik lidí, či jestli vůbec někdo z těchto zdrojů přišel? Dokázali jste si vůbec spočítat, jestli se Vám reklama, kterou jste zaplatili, vrátila? Nebo se rozplynula v obratu živnosti a tak nějak se nic nestalo? A slyšeli jste už o PPC? PPC reklama na internetu je mnohem lepší Ať už jste zkusili cokoli, PPC je unikátní v tom, že máte-li firemní web, který propaguje Vaše služby, nebo produkty, můžete se v úspěchu reklamy velice rychle zdokonalit. PPC reklama se ukáže těm, které opravdu dané téma zajímá a na PPC reklamu kliknou také jen Ti, kteří chtějí o Vašem produktu vědět více. Fígl je v tom, že platíte pouze za skutečné kliky na Váš odkaz a nikoli za čekání, jestli se někomu bude Vaše reklama, ať už jakákoli jiná líbit a osloví jej. S PPC reklamou uspějete levně PPC má další výhodu. Stojí poměrně málo peněz a kliky na Vaši reklamu se počítají v řádech korun. Sami si můžete určit, kolik do PPC kampaně chcete investovat. Reklamní sdělení se dá pohodlně měnit. Je třeba zvolit vhodná klíčová slova a chytře napsat popisný text. Vše můžete měřit, vše budete vědět. Takovou PPC reklamu zvládnete jistě sami, ale pro opravdový úspěch je třeba profesionála, který Vám s PPC reklamou pomůže. Když se PPC reklama umí, má překvapivé výsledky a i Vy z nich můžete těžit a vydělávat.

Kontakt
Seo Expert s.r.o.
SEO - EXPERT.CZ - špičkové služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače - SEO. SEO konzultace dle Vašeho přání, optimalizace internetových obchodů e-shopů, webů a www stránek pro vyhledávače.
Bořivojova 878/35
13000, Praha 3 - Žižkov
Telefon: 773 993 018
E-mail: info@seo-expert.cz
http://www.seo-expert.cz



Kontaktní manažer:

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz