Alain Griffith

V době, kdy je na trhu stále méně pracovních příležitostí, je pořád těžší se odlišit od ostatních uchazečů o práci. Jednou z možností, jak toho dosáhnout, je vytvořit opravdu poutavý a profesionální životopis. Samozřejmostí je, že životopis musí být přehledný a bez chyb. Jak se ale odlišit od ostatních uchazečů? Musíte se umět svým životopisem prodat. Životopis má stejnou podstatu jako prodejní leták. Jeho cílem je zaujmout personalistu nebo konzultanta agentury práce natolik, aby vás pozval k osobní schůzce, nic jiného. Životopis sám vám místo nezajistí, teprve na osobní schůzce můžete jiné přesvědčit o svých kvalitách a prvořadým úkolem životopisu je vás na tuto schůzku dostat. Životopis, přestože je velmi důležitý, je sám o sobě pouze souhrnem suchých dat. To, co vás ve skutečnosti odliší od ostatních kandidátů, je motivační dopis. Motivačním dopisem můžete oslovit, zaujmout a předem rozptýlit pochybnosti, které by o vás personalista mohl mít po přečtení vašeho životopisu. Z dobrého motivačního dopisu je poznat, jaký typ člověka jste a proč se hlásíte na danou pozici. Nejde jen o suchý popis ve stylu: „Posílám Vám v příloze svůj životopis… atd.“ Měli byste motivačnímu dopisu dát šťávu, aby si vás personalista po přečtení zapamatoval a měl chuť se s vámi potkat osobně. Nebojte se motivační dopis napsat upřímně. Životopisů a motivačních dopisů bez jakéhokoliv náznaku lidskosti dostávají personalisté stovky, ale takových, kde si udělají o kandidátovi představu jako o člověku, úplné minimum. Velmi důležitý je motivační dopis, pokud žádáte o práci přes agenturu práce. Agentura práce zpracovává stovky životopisů a motivačních dopisů a je nemožné věnovat se každému uchazeči individuálně. Agentuře práce velmi usnadníte práci a sobě život, pokud se v motivačním dopise upřímně rozepíšete o svých plánech a zájmech. Zkušenosti jsou důležité, ale agentura práce také hledá u svých kandidátů motivaci pro danou práci. Konzultant raději doporučí klientovi kandidáta s jasnou motivací a menšími zkušenostmi, než uchazeče sice s velkými zkušenostmi, ale malou motivací. Alagri.cz

Kontakt
Bluestudio.cz
Vltavská 8
62500, Brno
Telefon: 776548828
E-mail: janko@gravegame.net
http://www.bluestudio.cz



Kontaktní manažer: Jan Řičánek
Email: janko@gravegame.net

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz