Masarykova univerzita začne jako první v Česku vyučovat webovou analytiku

Praha 26. ledna - Masarykova univerzita zahájí od jarního semestru 2010 jako první v České republice výuku webové analytiky. Tento mladý obor internetového marketingu zkoumá chování uživatelů internetu a na základě toho optimalizuje weby a reklamní kampaně. Webová analytika jsou v internetovém prostředí dynamicky se rozvíjející obor. Podle výzkumu společnosti Forrester Research se 71 % podnikatelů rozhoduje na základě údajů z webové analytiky. 60 % pak uvádí, že investice do lidí je v oblasti webové analytiky důležitější než investice do technologií. S nápadem přišel Petr Škyřík z Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, který s nápadem přišel. Personálně budou výuku zajišťovat Robert Němec a Klára Boháčková z internetové reklamní agentury RobertNemec.com, kteří se webové analytice dlouhodobě věnují. Protože je obor multidisciplinární, bude otevřen všem studentům Masarykovy univerzity. "Webová analytika je v dnešní době raketového růstu e-commerce klíčovým faktorem k úspěchu. Bez kvalitní zpětné vazby a vyhodnocení chování návštěvníků na webu nemůže dnes dobře fungovat nikdo, kdo to myslí s e-commerce vážně," uvádí Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, která provozuje přední internetové obchody. "Zvyšující se tlak konkurence a snižování efektivity internetových reklam nutí ty, kdo chtějí na internetu uspět, analyzovat své weby a neustále je přizpůsobovat aktuálním požadavkům trhu," dodává Rozhoň. "Budou-li studenti pracovat na straně klienta, budou vědět, co přesně chtít po agenturách. Budou-li pracovat na straně agentury, mohou se stát odborníky, kterých je v Česku zoufalý nedostatek," vysvětluje Robert Němec z agentury RobertNemec.com prospěšnost tohoto předmětu. Ten zatím přednášel webovou analytiku pro firmy jako je Unicredit Bank, ING, Telefónica O2, Fortuna, Nestlé, Blue Style, Grafton nebo PENNY Market. V České republice se zatím pořádají jenom jednodenní komerční školení, které jsou navíc zaměřené na využívání jediného softwaru pro webovou analytiku - Google Analytics. O RobertNemec.com RobertNemec.com (www.robertnemec.com) je přední česká internetová agentura založená v roce 2001. Zaměřuje se na zvyšování efektivity podnikání na internetu. Mezi její klienty patří např. DATART, T-mobile, Orange SK, Pfizer, Mountfield, CzechInvest, Merck/MSD, Ministerstvo zahraničních věcí, České radiokomunikace, FujiFilm, AAA AUTO a desítky dalších.

Kontakt
RobertNemec.com
Sokolská 4
12000, Praha 2
Telefon: 608888310
E-mail: nemec@robertnemec.com
http://www.robertnemec.com



Kontaktní manažer: Michal Prouza
Email: prouza@robertnemec.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz