MAMC přinese názorové střety předních osobností politické a mediální scény

Přední politické osobnosti a špičkoví mediální odborníci poradí návštěvníkům konference s názvem Mediální politika firem a politiků, jak si naklonit média na svou stranu. Akce se koná 12. listopadu v novém pavilonu P brněnského výstaviště. Jedná se již o třetí letošní konferenci nového unikátního vzdělávacího projektu Media Age Marketing Centrum (MAMC). V rámci brněnské konference Mediální politika firem a politiků spolu k jednomu stolu zasednou novináři, zástupci PR agentur, tiskoví mluvčí a přední osobnosti politické scény. Návštěvníkům se tak nabídne atraktivní možnost komplexně pochopit principy efektivní komunikace s médii. Program panelových diskuzí slibuje inspirativní názorové střety, které přinesou cenné poznatky ze zákulisí české mediální a politické scény. Diskuze se zúčastní exkluzivní hosté v čele s bývalým předsedou vlády Milošem Zemanem, tajemníkem prezidenta Ladislavem Jaklem či ředitelem zpravodajství České televize Milanem Fridrichem. „Na konferenci věnovanou efektivní komunikaci s médii, která je v rámci MAMC letos poslední, se nám podařilo oslovit špičkové odborníky. Jsem proto přesvědčený, že diskuze bude podmětná a návštěvníci si odnesou nepřeberné množství zajímavých poznatků,“ uvedl David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age, která nový vzdělávací projekt MAMC připravuje. „Podobná konference nemá v Brně konkurenci. Atraktivní hosté v kombinaci s nejaktuálnějšími tématy přilákají mnoho zájemců. Rozhodli jsme se tedy akci vzhledem k větší kapacitě uspořádat v areálu brněnského výstaviště,“ připomněl Blažek. Program třetí letošní konference vzdělávacího projektu MAMC bude rozdělený do dvou bloků. Zatímco dopolední pásmo bude věnováno korporátní komunikaci s médii, v odpolední části přijde na řadu diskuze o moci a bezmoci politiků vůči médiím. Moderátory panelových diskuzí budou publicista Petr Žantovský a šéfredaktor týdeníku Strategie Václav Sochor. Kromě již zmíněných hostů se konference zúčastní například strategický plánovač společnosti Bison & Rose Vladimír Bystrov, ředitel agentury TPR Roman Bajčan, tiskový mluvčí Magistrátu hlavního města Prahy Jiří Wolf, regionální mluvčí RWE Jiří Bezděk, specialista na marketingovou a reklamní komunikaci Jan Cézar či odborník na PR Petr Lesenský. Mezi zástupci tuzemských médií se představí například šéfredaktor jihomoravského Deníku Tomáš Herman či Libor Kříž, obchodní ředitel vydavatelství Extra Publishing.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz