Ze zaměstnaneckých odměn těží také sama firma
Hradec Králové - Stravenkám jako firemním benefitům už pomalu odzvonilo. Zaměstnanci jsou ve svých požadavcích na odměnu za práci čím dál nápaditější. Některé firmy toho využívají a svým pracovníkům proplácejí k pravidelné měsíční mzdě speciální bonusy výměnou za reklamu a propagaci firemní značky. „Začali jsme proplácet svým zaměstnancům například startovné na závodech horských kol, běžeckých maratonech a dalších sportovních akcích. Na oplátku požadujeme, aby při těchto akcích náš pracovník propagoval firmu na svém oblečení, samolepkou na jízdním kole nebo firemním názvem týmu,“ popisuje neobvyklý způsob vzájemného firemního benefitu Tomáš Zdechovský z agentury Commservis.com. Agentura Commservis.com provedla šetření v několika firmách. Jeho výsledky ukázaly, že kromě finančních prémií by zaměstnanci uvítali možnost vybrat si odměnu sami na základě soukromých přání. Ve většině případů jde o požadavky, které se vážou k volnočasovým aktivitám a zájmům každého zaměstnance. „Stravenky jsou standard, který nikoho nemotivuje, kdežto tyto novinky na základě individuálních potřeb se setkávají s velkým úspěchem. Ve finále to pomáhá budovat nejen pevné vzájemné vztahy, ale i pocit sounáležitosti zaměstnance s firmou,“ říká Zdechovský a dodává, že tento způsob může být v době ekonomické krize zajímavou formou propagace.
Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com
Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com