Nástěnné kalendáře 2009

Kam vkročíme, tam je vidíme. Nástěnné kalendáře 2009 jsou určeny nejenom k rozpoznání dnů, týdnů nebo měsíců v roce. Je to jakási odnož umění, která vznikla díky jedinečné možnosti použít nástěnný kalendář k vyjádření nebo prezentaci konkrétní představy.

Nástěnné kalendáře – součást interiéru

Nástěnným kalendářem můžeme ozdobit nejenom své pracovní prostředí, ale i domov. Není zřejmě kancelář nebo jiný pracovní prostor, kde by nevisel nějaký nástěnný kalendář. Od šaten horníků po kanceláře úřadů státní správy je můžeme vidět všude. Firmy používají nástěnné kalendáře k prezentaci nejenom svého jména, ale i prezentaci konkrétních výrobků, od vlasové kosmetiky po automobily. Jsou totiž na očích celý rok. Nástěnné kalendáře se tak stávají účelným a vítaným propagačním předmětem, kterým nikdo z obdarovaných nepohrdne. Proto si firmy cení nástěnných kalendářů jako jednoho z účinných nástrojů marketingu a nechávají je vyrábět ve stále větším množství. Náklady ve srovnání s jinými formami propagace jsou nulové a účinek obrovský.

Nástěnný kalendář – sběratelská vášeň

Nástěnné kalendáře mohou být i velmi ceněným osobním dárkem pro určitou osobu. Mnoho lidí nástěnné kalendáře s konkrétní tématikou sbírá a velmi si cení každého přírůstku do své sbírky. Kdo by neznal nástěnný kalendář vydávaný v omezeném počtu nejmenovaným výrobcem pneumatik. Je to tak prestižní záležitost, že to fotografové, kteří do něj fotí, považují za obrovskou čest a uznání své práce. A každý, kdo jej dostane, na to je náležitě pyšný. A takových nástěnných kalendářů je mnoho. Najdete v nich fotografie krásných žen, starých automobilů nebo díla světových umělců. Nástěnné kalendáře herců, zpěváků, modelek, ale i psů, koček nebo koní. Papír prostě snese všechno. Není zřejmě člověk, kterého by nástěnný kalendář nepotěšil. Možnost výběru tématiky je takřka nekonečná. Mnoho lidí používá motivy z nástěnných kalendářů k ozdobě interiérů i v dalších obdobích po skončení konkrétního roku.

Nástěnný kalendář na přání

Díky moderním technologiím není problém vyrobit nástěnný kalendář s jakoukoli tématikou, v různých velikostech a na různě kvalitním materiálu. Stačí se jen trochu zamyslet, co chceme dát najevo a na co chceme upozornit naším nástěnným kalendářem. A také pro koho je nástěnný kalendář určen. Proto by všichni, kdo chtějí někoho zaujmout nebo potěšit, měli uvažovat o nástěnném kalendáři, který je i dnes stále aktuálním produktem. Rok 2009 teprve začal a zbývá ještě spousta dnů, po které bude nástěnný kalendář 2009 vidět..

Kontakt
Radek Menšík
Píšť 400
747 18, Píšť
Telefon: 595055040
E-mail: mensik@aaapapir.cz
http://www.aaapapir.cz/



Kontaktní manažer: Radek Menšík
Email: mensik@aaapapir.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz