DIÁŘE 2009

Moment! Poznamenám si to do diáře. Tak tuto větu snad už řekl každý. Pouze to ukazuje na nezbytnost tohoto osobního, většinou kapesního kalendáře. Diář, to je víceúčelová pomůcka, která slouží i jako zápisník k zaznamenání osobních poznámek nebo rozvrh plánů a budoucích úkolů v konkrétním roce.

Diář je zde stále

I v dnešním světě, kde vládnou informační technologie, je kvalitní diář nepostradatelnou součástí našeho života. Díky různým velikostem ho můžeme mít neustále po ruce. V každém okamžiku jsme schopni zapisovat pro nás důležité skutečnosti, které nechceme a nemůžeme zapomenout. Jistě, jsou i elektronické diáře, o kterých si jejich tvůrci mysleli, že nahradí tradiční diáře. Ale všichni již dnes víme, že se jim to ještě hodně dlouho nepodaří. Poznamenat něco do kapesního diáře, je kolikrát jednodušší a rychlejší než se trápit s elektronikou. Není to pouze kapesní kalendář sloužící k zapisování pracovních schůzek a úkolů, návštěv u lékaře, narozenin nebo termínů různých zkoušek. Diáře mohou obsahovat i spoustu užitečných informací. Některé diáře 2009 určitě obsahují světová časová pásma, mapy silničních sítí, mapy významných měst, telefonní předvolby a mnoho dalších informací. Diáře mohou ovšem sloužit i k zábavě. Můžou v nich být horoskopy, křížovky nebo anekdoty. S trochou nadsázky si s dobrým diářem vystačíte i na kratší dovolené.

Propagace pomocí diáře

Samostatnou kapitolu je marketingové využití diáře. Protože se diáře 2009 bude využívat celý letošní rok, a možná i část příštího, než z něj budou přepsány všechny důležité informace, je diář vhodným nástrojem reklamy a propagace. S vyobrazením loga se diář stává jednoduchou, účelnou a především viditelnou prezentací konkrétní společnosti nebo výrobku. Je na výsost zřejmé, že se při každodenním používání daná značka zapíše do vědomí uživatele. Proto dnes obrovské množství firem používá diář jako propagační předmět, o kterém se ví, že ho jeho držitel neztratí a bude ho mít neustále na očích. A o to v propagaci jde především. No, a určitě to bude levnější forma propagace než kupříkladu televize. Diář se postupem doby vyvíjel tak, že dnes už to není pouze kapesní kalendář s rozdělením roku na měsíce, týdny a dny. Je to naše rozšířená paměť, kterou můžeme mít neustále u sebe. Vývojem neprošel pouze obsah diáře, které se dnes vyrábějí od jednoduchých se základním rozdělením, až po diáře s detailním rozdělením dnů na jednotlivé hodiny. Diáře mohou být i úzce specializované. Například s daňovým kalendářem, s kalendářem akcí pro různá odvětví, atd. Vždy záleží na konkrétních požadavcích. Samostatnou kapitolou jsou materiály ze kterých se dnes diáře vyrábějí. Od obyčejných papírových po ty nejluxusnější z kvalitního papíru v kůži vázaných diářů s vlastním monogramem. Takové diáře jsou pak nedílnou součástí image svého vlastníka.

Kontakt
Radek Menšík
Píšť 400
747 18, Píšť
Telefon: 595055040
E-mail: mensik@aaapapir.cz
http://www.aaapapir.cz/



Kontaktní manažer: Radek Menšík
Email: mensik@aaapapir.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz