Server Prace.cz propojuje inzerci na internetu s rádiem

(23.1.2008, Praha) Server Prace.cz přichází s novou službou, která rozšiřuje možnosti hledání zaměstnání. Inzerce pracovních míst na internetu je zároveň možné podpořit v regionálních rádiích a zvýšit tak její účinnost. Během roku by měla být služba dostupná ve všech regionech České republiky. Od ledna si mohou firmy, které vystavují pracovní nabídky na serveru Prace.cz, zároveň koupit i spot v regionálním rádiu, a výrazně tak podpořit účinnost své personální inzerce. „Doteď jsme umožňovali kombinovanou inzerci pracovních nabídek na internetu a v regionálním denním tisku, teď k tomu přibylo i rádio,“ řekl Jaromír Šalek, manažer služby. Službu jsme zahájili na Moravě spoluprací se třemi hlavními regionálními rádii - Hitrádio Vysočina, Kiss Hády a Rádio Čas. Během roku bychom chtěli pokrýt všechny regiony. Stručné znění inzerátu zadávají zaměstnavatelé přímo do LMC G2. Pak už se nemusí o nic starat. Pouze zaškrtnou políčko, kterým si inzerát objednávají, a zkrátí jej na požadovanou délku. Dvacetivteřinový spot pak namluví profesionální moderátor. Nabídky na rádiu zazní v pravidelné rubrice ve dvou až třech po sobě jdoucích dnech a budou se čtyřikrát až šestkrát opakovat. Úspora času oproti tomu, kdyby si firma chtěla spot zařídit v rádiích sama, je obrovská. A obrovská je i sleva třicet až padesát procent, kterou jsme od rádií pro tuto službu získali ze standardní ceny. Služba je zaměřená především na profese s nižší a střední kvalifikací jako je řidič, operátor výroby, řemeslník, skladník, prodavačka nebo kuchař. Personalisté budou moci oslovit posluchače regionálních rádií, kteří zatím internet navštěvují jen sporadicky, a hlavně tam nehledají práci. „Nabídka se objeví v rádiu, ale s odkazem i na internet. Od toho si slibujeme, že část posluchačů rádia zlákáme, aby se začali zajímat o pracovní portály. Je na nich stále větší segment trhu práce a byla by škoda, aby jim unikaly pracovní příležitosti, tím spíše v dnešní době,“ dodává Jaromír Šalek. Společnost LMC novou službou rozšiřuje záběr své nabídky personální inzerce v regionech. Naši klienti si teď u jednoho partnera mohou nakoupit inzerci na internetu, v tisku i v rádiu, a pokrýt tak celou škálu inzertních možností. Kontakt pro bližší informace: Jana Skalová Corporate Communications Manager – LMC +420 602 219 970 jana.skalova@lmc.cz Jiří Holub Senior PR manager – aPRiori +420 736 534 779 jiri.holub@apriori.cz

Kontakt
a PRiori
Všehrdova 2
100 00, Praha 1 - Malá Strana
Telefon: 736 534 779
E-mail: jiri.holub@apriori.cz
http://www.apriori.cz



Kontaktní manažer: Jiří Holub
Email: jiri.holub@apriori.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz