Nová situace v nákupním chování
Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online.
Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a vzdělávání a mnohé úřední úkony již lze vyřídit také online.
V online prostředí se pohybuje stále více zákazníků a firmy, které chtějí držet krok s požadavky trhu, musí přizpůsobovat své prodejní chování. S nárůstem počtu online prodejců zákazníci nakupují od těch dodavatelů, kteří jim nabídnou další výhody. Ať už se jedná o platbu kartou, možnost vrácení zboží zdarma, další služby spojené s dodáním zboží, virtuální realita a podobně.
Zákazníci rychle poznají, že nákup online je pohodlnější a rychlejší. Lze tak předpokládat, že i po ukončení veškerých protiepidemiologických opatření většina zákazníků bude stále využívat online nákupy.
Pokud je to jen trochu možné, rozšiřte svůj klasický prodej o prodej online. Nenechte si ujet vlak. Zkušení pracovníci naší společnosti ANERI s.r.o. z Liberce vám pomohou. Upravíme váš web a zřídíme e-shop. Poradíme vám také s dalšími úkony, které jsou pro provoz úspěšného e-shopu potřebné.
Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz
Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778