Přenosný reklamní stánek je povinnou výbavou pro firmy

Party stan se skutečně hodí pro malé i větší firmy. Všechny o sobě dávají vědět na různých veletrzích, venkovních akcích, trzích, případně občas pořádají posezení pro zaměstnance. A k tomu všemu se výborně hodí právě přenosný party stan.

Party stan je název, pod nímž ho najdete nejčastěji. Nenechte se ovšem zmýlit, rozhodně se nemusí využívat jen pro pořádání bujarých večírků. Jistě mu i ve vaší firmě najdete také jiné využití.

Přichystaní na veletrh i farmářský trh

Jezdíte svoje výrobky nabízet po farmářských trzích? Ne všude jsou zajištěné stánky se zastřešením. Nespoléhejte na organizátory, že vám něco nachystají, a vezměte si prodejní stánek s sebou.

Stejně by měl postupovat každý, kdo jede firmu prezentovat někam do venkovního prostředí, ať už jde o veletrh, sportovní akci, kulturní zážitek či cokoliv jiného. Venku se přístřešek vždycky hodí, protože nikdy nevíte, kdy začne pršet. Kromě toho vás ochrání i před nepříjemným sluncem a věřte, že do stínu za vámi přijdou i někteří potenciální zákazníci.

Cenových variant je několik

Reklamní stánek není žádným novým výmyslem, ba naopak. Technologie využívané jejich výrobci se ovšem mění. Nejmodernější, co na trhu najdete, jsou stany s hexagonovými profily. Jsou maximálně pevné, lehké a velmi rychle se skládají. Ze všech variant jsou však také nejdražší.

Stany s konstrukcí z čtyřhranného hliníkového profilu rovněž nejsou špatnou volbou, i ty jsou poměrně lehké a složené se vejdou do osobního automobilu.

Nejlevnější jsou ocelové stany, pořídíte je asi od tří tisíc korun podle rozměru. Nicméně ocelová konstrukce je náročnější na převážení a sestavení hlavně kvůli hmotnosti.

Svůj stan si vyladíte k dokonalosti

Vybrat konstrukci je teprve první úkol, který vás čeká. Dále si budete muset zvolit barvu opláštění, kolik stěn vlastně potřebujete, jestli chcete opláštění potisknout firemním logem a mnoho dalšího. Neméně důležitý je správný výběr velikosti. Zkuste se tedy přes zimu zamyslet a na příští letní sezónu buďte připravení. Venkovním akcím současná doba přeje, protože v uzavřených prostorách hrozí vyšší riziko nákazy. Možná to tak bude i další rok.

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz