OP Prostějov Profashion mění strategii:
zaměří se především na obchod Přední výrobce pánské a dámské konfekce, společnost OP Prostějov Profashion, prošel v posledních měsících rozsáhlou restrukturalizací, jejímž cílem je posílení firmy a jejích značek na evropských trzích. Firma si sice zachová výrobu vlastních oděvů, ale podle úspěšného střihu největších světových oděvních koncernů se bude v budoucnu zabývat v mnohem větší míře i obchodní činností s důrazem na koncového zákazníka. Nová obchodní strategie by měla přinést zajímavé zakázky od českých i zahraničních odběratelů. Prostějov, XX. listopadu 2008 – Společnost OP Prostějov Profashion se chce stát do tří let moderním prodejcem a výrobcem oděvů pro muže a ženy. Strategie, kterou v těchto dnech připravuje nový management společnosti, totiž počítá s větším důrazem na efektivitu výroby a nově budovaný tým obchodních zástupců v tuzemsku i v zahraničí. „Přeměna, kterou jsme zahájili, v podstatě spočívá v transformaci výrobního podniku s vlastním prodejem na obchodní společnost s vlastní výrobou. Prioritou bude posílení obchodní činnosti a získávání nových zakázek,“ potvrdil předseda představenstva společnosti OP Prostějov Profashion Milivoj Žák. Oděvní podnik by se nyní měl ještě více zaměřovat na výrobu vysoce kvalitních a luxusních oděvů pro TOP zákazníky (v sektoru finančních služeb, státní zprávy a globálních společností sídlících v zahraničí i v tuzemsku) a také další posílení úspěšných obchodních značek Bernhardt či Wiliam and Delvin. Levnější masovou konfekci pak bude firma z větší části nakupovat či vyrábět v zemích s nižšími výrobními náklady, aby mohla obstát i v tvrdé zahraniční konkurenci. Již nyní má společnost nasmlouvány zakázky v hodnotě přes dvě miliardy korun. K největším kontraktům patří například výroba uniforem pro personál Českých aerolinií, pro které OP Prostějov ušije několik tisíc kusů oděvů. Nosným programem Oděvního podniku však bude tzv. Made To Measure, tedy zakázková výroba na míru. „Tento program slaví úspěchy především v zahraničí, kde oblékáme celou řadu významných klientů – zaměstnance bank, velkých koncernů a institucí. Jen v příštím roce bychom měli vyrobit zhruba 110 000 kusů oděvů na míru nejen pro zahraniční, ale i pro tuzemské zákazníky,“ doplnil marketingový ředitel Petr Žerníček. Společnost OP Prostějov Profashion prošla v posledních měsících výraznou finanční restrukturalizací, v rámci které došlo k poměrně značnému zeštíhlení spojenému i s propouštěním zaměstnanců. „Díky razantnímu ozdravnému programu se nyní podnik postupně dostává do dobré kondice. Věříme, že už během příštího roku se díky plánovaným změnám stane OP Prostějov Profashion dynamickou a moderní firmou s kvalitními produkty a vysoce kvalifikovanými zaměstnanci,“ dodal Milivoj Žák. Profil OP Prostějov Profashion: Přední evropský producent pánské a dámské konfekce, kterou prodává pod značkami OP Prostějov, Bernhardt, Viliam&Delvin, La Boutique de Claudette Společnost zaměstnává v současné době zhruba 2500 pracovníků V rámci restrukturalizace firma letos uzavřela výrobní závody v XXX Kontakty: Oděvní podnik, a.s. Za Drahou 4239/2 797 04 Prostějov www.op-profashion.cz Ing. Milivoj Žák, předseda představenstva Petr Žerníček, Ředitel marketingu tel.: 582 311 920, 725 811 749 e-mail: petr.zernicek@op-profashion.cz
Kontakt
Havlíček Brain Team
Kancelář JUDr. Havlíčka pod názvem Havlíček Brain Team působí v oboru poradenských a konzultačních služeb tiskového zpravodajství a nakladatelství.
Přemyslovská 11
13000, Praha 3
Telefon: 257 223 009
E-mail: sekretariat@brainteam.cz
http://www.brainteam.cz
Kontaktní manažer: Alena Malátová
Email: sekretariat@brainteam.cz
Telefon: 257 223 009