Direct mailing
Adresná distribuce listovních zásilek – direct mailing je stále jedním ze základních a nejúčinnějších nástrojů marketingu. Může se zdát, že v době internetu, e-mailů a sociálních sítí bude rozesílání listovních zásilek ztrácet na svém významu. Direct mailing se ale stále řadí mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Účinnost direct mailingových kampaní ovlivňuje několik základních aspektů. Jedním z nejdůležitějších prvků zaručující úspěch kampaně je kvalitní adresář. Správná volba cílové skupiny a kvalitní adresář zajistí doručení zásilky přímo konkrétnímu člověku, pro kterého je nabídka určena. Důležitá je také personifikace a oslovení adresáta. Pokud je zásilka adresována na konkrétní jméno, nestane se, že by ji adresát neotevřel. Aby si adresát zásilku opravdu prohlédl, musí jej na první pohled zaujmout. Atraktivita a způsob zpracování nabídky je dalším velice důležitým aspektem. Při realizaci direct mailingové kampaně nesmíme zapomenout na význam správného načasování. Sebelepší kampaň realizovaná v nevhodnou domu se míjí účinkem. Velkou výhodou direct marketingu je možnost kvalitního vyhodnocení jednotlivých kampaní a snadnější tvorba zpětné vazby. Jak nejlépe a nejefektivněji naplánovat a realizovat direct mailingovou kampaň nejlépe poradí pracovníci zkušené direct mailingové firmy. Mezi nejzkušenější společnosti zabývajícími se direct marketingem patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Společnost ANERI navíc poradí či pomůže s celkovou marketingovou koncepcí a PR firmy.
Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz
Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778