Vyhrávejte nad penězi s FINFOCUS

Inovativní poradenská společnost FINFOCUS oslavila své páté narozeniny a získala své pevné místo na trhu. U narozeninového dortu jsme si popovídali s mladým majitelem společnost Emilem Brožem nejenom o těžkostech při budování značky a plánech do budoucnosti, ale i o nutnosti vlastní zodpovědnosti za životní úroveň v penzi. Co bylo při rozjezdu společnosti FINFOCUS nejtěžší? Řada věcí byla těžkých a komplikovaných. Moc jim nepřidala ani naprostá nepřipravenost, jenže rozhodnutí odtrhnout se od původního poradenského modelu bylo tak silné, že rozhodnutí vzniklo v řádu dnů. Už jsem nemohl dále akceptovat některé "nekalé" praktiky a politikaření, které se v předchozí poradenské společnosti děli. Víte, když jste jen poradce nebo pracujete v nižším managementu, tak řada věcí jde kolem Vás, ale jakmile se dostanete do vyššího vedení, tak zjistíte, že místo aby se lidé kolem Vás zabývali kvalitní poradenskou prací a jak pomoci podřízeným, tak se namísto toho zabývají tím, jak co nejméně pracovat a mít z toho co nejvíce peněz. A v takové společnosti jsem nadále nechtěl působit - nebyl jsem dobrým politikem a na prvním místě jsem peníze také neměl. Vždy jsem byl přímý a upřímný při jakémkoliv jednání a peníze jsem bral jako přidanou hodnotu dobře odvedené práce. I když jsem si v mých 22 letech nemohl stěžovat - byl jsem ředitelem 3 poboček a měl 50 poradců s obratem min. 1 mil. Kč měsíčně. Řada lidí by z této jisté, dobře placené a tvrdě vypracované pozice neodešlo. Já odešel a byl jsem připravený spadnout znovu na zem a začít od začátku - ve vlastní poradenské firmě, která v té době teprve hledala své jméno a nakonec 18. 2. 2011 byla zapsána do OR jako FINFOCUS. V prvních 2 letech bylo jednoznačně nejtěžší psychicky překonat transformaci z manažera na jednatele společnosti. Přeci jen manažer má mnohem méně kompetencí než jednatel a mnoho manažerů, kteří přestupují dnes do tzv. broker poolů si ani nedokáže představit, co je vše čeká pokud chtějí nadále dělat svou práci profesionálně a dlouhodobě - musejí se stát opravdovými podnikateli. Musí mít v sobě vysokou odpovědnost, rozhodnost, kreativitu, nadšení, odolnost, a musejí ustát to, že v prvních letech pravděpodobně vše co si vydělají, budou znovu vkládat zpět do svého podnikání - a to se dostáváme k druhé nejtěžší věci - ochota pracovat často 16 hodin denně po dobu 2 let bez přestávky a stále mít v sobě jasnou vizi - mimořádný úspěch Vaší společnosti i když se zrovna nedaří a mnoho toho máte ještě před sebou. A couvnout? To nemůžete - zklamali byste sebe i své spolupracovníky, za které máte odpovědnost, a plně Vám důvěřují. Prostě musíte uspět. První roky jsou jednoznačně testovací ve smyslu, co vše vydržíte. Když však vydržíte, tak na sebe jednou budete hrdí. Kdybyste měl vyjmenovat nejdůležitější mezníky ve fungování společnosti FINFOCUS, které by to byly? Těch bylo opravdu hodně. Na začátku jsme chtěli být poradenská společnost profilovaná na podnikatele a tak jsme spustili v únoru 2011 tzv. partnerský program FINFOCUS - dnes Focus BENEFIT, který nám do dnes pomáhá při počátečním kontaktu a vzájemné podpoře. S klienty totiž budujeme dlouhodobá partnerství. Dále jsme v říjnu 2011 koupili ekonomické vydavatelství Dům financí.cz, kde denně podáváme klientům informace pro jejich peněženku z oblasti daní, sociálních a státních příspěvků, úvěrech, aktuálním dění na finančním trhu atp. Dnes je návštěvnost tohoto portálu téměř 500.000 návštěv ročně a celkem zde naleznete téměř 6000 odborných článků. Mimo jiné i zde můžeme podpořit naše klienty formou PR. V průběhu let jsme spustili další projekty, jako např. Budoucnost dětem, kde navazujeme spolupráci se školami, školkami a zvyšujeme odpovědnost v rodičích při vytváření rezerv na vzdělání a start do života dětí prostřednictvím moderních investičních programů. Dále Focus SPORT, kde spolupracujeme s řadou sportovních klubů a zajišťujeme jim finanční servis. Klíčovým rokem byl však rok 2015, kdy téměř nezůstal kámen na kameni, a to proto, abychom FINFOCUS připravili na budoucnost a měli náskok oproti naší konkurenci. V prvé řadě jsme změnili kariéru pro naše spolupracovníky a propojili ji kvalitativně s našimi nově vytvořenými kategoriemi poradenství, těmi jsou - exkluzivní, prémiové, privátní a firemní poradenství. Cílem bylo, aby náročný klient, který chce vždy to nejlepší, to nejlepší opravdu vždy dostal bez rizika, že mu bude přidělen poradce, co dané problematice nerozumí, a proto jsme zavedli tuto segmentaci klientů, a zároveň našich spolupracovníků, které na tyto oblasti pečlivě certifikujeme naším novým systémem vzdělávání. Zavedli jsme také pro spolupracovníky řadu benefitů nad rámec jejich tradičního odměňování. V tomto roce jsme také udělali kompletní rebranding společnosti reflektující naše moderní poradenství pro ty nejnáročnější klienty z řad úspěšných podnikatelů, vrcholných manažerů či veřejně známých osobností. V této souvislosti došlo také ke změně kancelářských prostor sídla společnosti do administrativní budovy Raiffeisen centra, kde nás naleznete v nejvyšším 13. patře - přijďte se podívat na krásný výhled a promluvit si o spolupráci. Čím se společnost FINFOCUS odlišuje od ostatních poradenských firem? V čem spočívá Váš úspěch? Naše společnost FINFOCUS je jako vyhlášená místní restaurace s michelinskou hvězdou. Proto jsme tam, kde jsme. Když se podíváte na konkurenci velkých poradenských firem, tak se často chovají jako fast foody - nízká kvalita, rychlá obsluha. To my rozhodně nejsme. Nechceme, aby se dělalo nám i klientům špatně. Chceme, aby se klienti k nám rádi vraceli a vychutnávali si náš servis plnými doušky. Chceme, aby odcházeli nadšení a říkali o nás svým známým, aniž bychom jim to sami museli říkat. A to se nám v posledních letech daří. Děkujeme za Vaši důvěru. O budoucnosti každé firmy rozhodují její zaměstnanci a spolupracovníci. Jaké požadavky máte na spolupracovníky společnosti FINFOCUS? Jednoduché - cílevědomost spojená s vnitřní motivací, morální vyspělost, etické jednání, ochota se vzdělávat a učit se od zkušenějších, vysoká míra samostatnosti a odpovědnosti a samozřejmostí a nezbytně nutnou podmínkou je možnost věnovat se této činnosti od rána do večera. Bohužel byste byli překvapení, jak málo lidí tyto všechny vlastnosti má, a proto je to hledání jehly v kupce sena. Kterou oblast finančního zabezpečení klienti nadále dle Vašeho názoru nejvíce podceňují? Z mé běžné praxe se setkávám s nejčastějším podceňováním důchodového zabezpečení a názory typu stejně se důchodu nedožiji. Jenže 9 z 10 lidí se důchodu dožije a v tu chvíli nastává paradoxní situace - lidé celý život mají peníze, ale nemají čas a ve chvíli, kdy se dožijí důchodu, tak nemají peníze, ale mají čas. Smutný životní příběh. Přitom stačí tak málo - pravidelně investovat a za pomoci složeného úroku v dlouhodobém horizontu a při nízkých částkách toto riziko smutného příběhu nepodstoupit. Někteří klienti stále hodně spoléhají ve finančním zajištění na stát. Jak složité je naučit je "vyhrávat nad penězi", což je slogan Vaší společnosti? Prostřednictvím vhodných otázek s následným řešením pomocí detailně vypracovaného finančního konceptu lze klienty upozorňovat na tato rizika a předcházet jim. Vždy však respektujeme priority a finanční cíle našeho klienta. V každém poradci, by však měla být zakořeněná odpovědnost upozornit klienta na otázky spojené s důchodovým zabezpečením. Podařilo se Vám vybudovat na trhu úspěšnou značku. Na co jste ve společnosti FINFOCUS nejvíce hrdý? Ve společnosti FINFOCUS si nejvíce cením vřelých vztahů mezi spolupracovníky. Když jsem společnost zakládal, tak jsem snil o společnosti, která poskytuje vysoce kvalitní poradenské služby, a zároveň uvnitř společnosti si lidé navzájem pomáhají a mají se rádi. Velmi si vážím toho, že se to podařilo a jsem hrdý na všechny spolupracovníky, kteří jsou toho součástí. Odvádějí každý den skvělou práci a děkuji jim za to. Jaké chcete, aby měla společnost FINFOCUS postavení na trhu při oslavě svých 10. narozenin? Respektovaná a vysoce důvěryhodná akciová společnost s celkovým obratem 100 mil. Kč ročně, kde pracují ti nejlepší privátní a firemní poradci na trhu. Děkujeme za rozhovor. O společnosti FINFOCUS FINFOCUS je profesionální poradenská společnost, která neustále inovuje trendy v poradenství, aby vždy klient získal maximum. Chceme, aby náš klient dokázal rozlišit standard úrovně poradenství na trhu od poradenství FINFOCUS, které rozdělujeme do vysoce kvalifikovaných stupňů – exkluzivní, prémiové, privátní a firemní poradenství. Vyhrávejte nad penězi a vytvořte si budoucnost – strávíte v ní zbytek života!

Kontakt
FINFOCUS, s.r.o.
FINFOCUS je profesionální poradenská společnost, která neustále inovuje trendy v poradenství, aby vždy klient získal maximum.
Olbrachtova 2006/9
140 00, Praha 4
Telefon: +420 725 581 581
E-mail: info@finfocus.cz
http://finfocus.cz/



Kontaktní manažer: Petr Gola
Email: petr.gola@finfocus.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz