Rozbitý spotřebič nebo výloha? Dodavatelé energií se postarají o domácnost i provozovnu

Obrátit se na svého dodavatele energií v momentě, kdy se doma neohřejeme nebo si nerozsvítíme, je běžné. Málokoho ale napadne vytočit číslo havarijní linky, když mu přestane fungovat lednice nebo se nemůže dostat do firmy. Dodavatelé energií přitom nabízejí svým zákazníkům služby, které jim pomáhají řešit havarijní situace v domácnosti i v podniku. Zákazníci tak mohou ušetřit tisíce korun za výjezdy techniků a starosti s výměnou zařízení. Pomoc při řešení havarijních situací v domácnosti nabízejí svým zákazníkům především tradiční dodavatelé energií. „Malí obchodníci většinou sázejí pouze na nízkou cenu samotné elektřiny nebo zemního plynu, takže nemají prostředky na nadstandardní služby. Dominantní energetické společnosti zkoušejí obhájit svoje postavení doprovodnými nabídkami, jejichž deklarovanou výhodnost však raději předem ověřte,“ říká Petr Woff, redaktor magazínu KupníSíla.cz. Větší dodavatelé energií většinou nabízejí v rámci svých havarijních služeb opravy spotřebičů, odstranění příčiny havárie nebo otevření zablokovaných dveří. Limity finančního plnění se u jednotlivých společností liší. Dodavatel obvykle hradí výjezd technika, jeho služby na místě a drobný materiál použitý k opravě. Opravit si zákazník může nechat lednici, pračku, myčku nádobí nebo sušičku, a to dokonce i po záruce. „V rámci služby E.ON Servis+ nabízíme našim zákazníkům opravu domácích spotřebičů do výše 2 000 korun, v případě potřeby i opakovaně. Navíc je výjezd kvalifikovaného opraváře pro zákazníka zdarma,“ vysvětluje Kristýna Červenková ze společnosti E.ON Energie, a.s. Podobný typ služby nabízejí ve svém programu Asistent společnosti ČEZ nebo Centropol. Někteří dodavatelé myslí též na situace, kdy rozbitý spotřebič opravit nelze. V takovém případě může zákazník využít příspěvek nebo slevu na nákup nového zařízení. Například Pražská plynárenská dlouhodobě podporuje výměny starých plynových sporáků za nové, podobné slevy nabízí také E.ON, který poskytuje slevy též na kotle i tepelná čerpadla. Rozbité okno, zabouchnuté dveře Dodavatelé energií jsou schopni svým zákazníkům pomoci nejen se servisem a opravou spotřebičů, ale vyřeší také havarijní stavy. Zákazníkům obstarají instalatéra, elektrikáře, topenáře, sklenáře nebo zámečníka. „Pokud si náš zákazník zabouchne dveře od bytu nebo mu dítě v neděli večer rozbije míčem okno, stačí jeden telefonát na naši asistenční službu. Na vykonanou práci a drobný použitý materiál má zákazník sjednán limit do výše 5 tisíc korun. Výjezd technika je bezplatný,“ popisuje Kristýna Červenková ze společnosti E.ON Energie, a.s. Například společnost ČEZ slibuje dojezd technika k havárii do 90 minut. Společnost Centropol svým zákazníkům navíc nabízí náhradní ubytování v případě, že bude jejich domácnost neobyvatelná, a zákazník jej může hradit z limitu pojistného plnění. Odborníci se shodují, že je potřeba si prostudovat konkrétní podmínky jednotlivých společností. Dodavatelé obecně nabízejí bonusy a havarijní služby svým aktuálním zákazníkům, jednotlivé využití se ale může lišit. „Asistenční služby jsou vlastně jistou formou pojištění. Klient by si měl řádně pročíst podmínky a zjistit, zda už podobné pojištění nemá sjednané u své pojišťovny. Je vhodné rovněž zvážit, zda v případě nehody, havárie nebo poruchy zákazník nabízené služby opravdu využije,“ zdůrazňuje Jana Poncarová ze serveru EnergetickáPoradna.cz. Ceny za poskytování asistenční služby při řešení havárií a oprav jsou u většiny společností nastaveny jako symbolické měsíční poplatky. Zákazníci společností ČEZ, E.ON nebo Centropol si za službu měsíčně připlatí 10 až 25 korun. Vyplavená provozovna, rozbitá výloha Bonusy a nadstandardní služby svého dodavatele energií mohou využívat také podnikatelé. V základu jsou služby shodné s bonusy pro domácnosti. Dodavatel zajistí pro svého zákazníka odstranění následků havárie všeho druhu včetně rozbitého okna nebo výlohy. Příznivé podmínky a speciální služby firmám nabízí především společnost E.ON. Kromě řešení poruch a havárie zajistí též pomoc při živelní události nebo právní servis. „Firemní zákazníci mohou využít právního asistenta pro telefonickou konzultaci až na hodinu zdarma a jeho další služby do výše 20 tisíc korun. V případě živelní katastrofy, kdy je například prodejna vyplavena, pomůžeme vyhledat náhradní prostory a zajistíme stěhování či ostrahu objektu až na 48 hodin,“ popisuje výhody firemních zákazníků E.ONu Kristýna Červenková.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz