Internetový trh s kosmetikou v ČR i nadále roste

První pololetí letošního roku jednoznačně napovědělo, jakým směrem se ubírá tuzemský trh s kosmetikou. Vzhledem k nižší ceně a snazší dostupnosti postupně vítězí internet nad kamennými obchody. Aktuální trend dokládají i pololetní výsledky největšího tuzemského e-shopu zaměřeného na kosmetiku Krasa.cz, kterému narostly prodeje oproti prvním šesti měsícům loňského roku takřka o čtvrtinu. Internetový obchod Krasa.cz si letos oproti pololetí loňského roku v prodejích polepšil o 22 %. Největší zájem o kosmetické produkty byl mezi spotřebiteli v měsíci dubnu, a to především díky přípravám na dovolenou a příznivějšímu jarnímu počasí, naopak březen byl měsícem nejslabším. Mezi nejprodávanější kosmetické produkty na internetu během první poloviny roku patří korektor celulitidy TriLaser Anew Clinical značky Avon, depilační přírodní tělový vosk My Star a vlasový aktivátor Biohar. Pořadí nejprodávanějších produktů tak doznalo výrazných změn oproti loňskému roku, v němž patřily první příčky zeštíhlujícímu drenážnímu gelu Liposyne, mýdlovým konfetám ve tvaru růže a osobnímu zastřihávači se světlem. „Do našeho sortimentu pochopitelně zařazujeme novinky průběžně. Poptávka po nich souvisí jak s jejich prezentací v aktuálním katalogu, tak s objemem reklamy v tisku a v televizi,“ vysvětlil Martin Rozhoň, ředitel společnosti VIVANTIS a.s., která internetový obchod Krasa.cz provozuje. „Naši nabídku nyní postupně rozšiřujeme o bio a eko kosmetiku, u které zaznamenáváme rostoucí zájem zákazníků,“ doplnil Martin Rozhoň s tím, že internetový obchod Krasa.cz chystá doplnění své nabídky o nové značky a produkty, jež jsou zatím ve stádiu posuzování. Nejzajímavější měsíce pro internetový trh s kosmetikou teprve přijdou. Stejně jako v minulém roce lze předpokládat, že vůbec nejsilnějším měsícem bude prosinec, který je charakteristický předvánoční nákupní horečkou. "Silné období očekáváme od října do prosince, kdy by se měl nárůst prodejů pohybovat v rozmezí 20 až 30 %. Zvýšený zájem bude především o dárkové sady, jež se jeví jako ideální vánoční dárek,“ dodal Martin Rozhoň.

Kontakt
MEDIA1 CZECH REPUBLIC s.r.o.
PR agentura
Jugoslávská 124b
61300, Brno
Telefon: 545212811
E-mail: info@media1.cz
http://www.media1.cz



Kontaktní manažer:

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz