VLIV IMIGRANTŮ NA NÁKLADNÍ DOPRAVU

Aktuální vlna uprchlíků, mířících do evropských zemí, činí problémy při dopravě zásilek. Podle údajů společnosti Smartex se potíže vyskytují zejména v kamionové dopravě. Naopak letecké dopravy se tato záležitost netýká. Nákladní doprava se s nelegálními uprchlíky setkává běžně. V posledních měsících, díky současné uprchlické vlně, se tak děje ve větší míře, a to nejen na místech, které jsou pro ně tranzitní. Jde zejména o hraniční pásma a přístavy, které jsou doslova v obležení utečenců. Silniční přeprava má problém K největším pozorovatelným problémům dochází v silniční dopravě. Zásilky jsou vykrádány, uprchlíci se ve snaze propašovat se do dané destinace schovávají v kamionech na různých místech a ohrožují životy jejich řidičů. Na denním pořádku jsou rozřezané plachty, překážky na silnici a hlavně spousta černých pasažérů, za které řidičům hrozí vysoké pokuty. Aktuálně vůbec největší problémy byly zaznamenány na nákladních automobilech stojících ve frontách na hranicích a také v Calais, kde se coby černí pasažéři snaží běženci dostat přes kanál La Manche z Francie do Velké Británie. V důsledku to může znamenat, že zásilky dorazí s velkým zpožděním a v některých případech vůbec. Firmám tak přibývají problémy, které musí řešit. Ale nemusely by. „Na leteckou přepravu zásilek nemá uprchlická krize prakticky žádný dopad. V této souvislosti pozorujeme znatelný nárůst počtu leteckých zásilek v rámci Evropy, a to i u zákazníků, kteří využívají především pozemní přepravu. Tyto firmy jednoduše potřebují jistotu, že jejich zboží dorazí k příjemci bezpečně, nepoškozené a včas,“ řekl Alexandr Michaljanič, jednatel společnosti Smartex, poskytující mezinárodní kurýrní služby. Globální služby letecké nákladní přepravy jsou schopny splnit většinu potřeb, které se týkají přepravní doby – od spěšných po běžné mezinárodní letecké nákladní zásilky – a tím tak nabízí nejvhodnější možnost pro jejich dopravu. Úprava služeb Na straně dopravců dochází k řadě úprav. Zpřísňují se pravidla a kontroly zásilek, potažmo přepravních vozů tak, aby se snížila míra možnosti nechat se jejich prostřednictvím přepravovat. Dopravci v důsledku změn paradoxně dokáží zkultivovat své služby, což zákazníci ocení. Pokud by v konečném důsledku bylo nutné zpřísnit kontroly či snad uzavřít hranice, bude to mít velmi vážné důsledky pro plynulost tranzitu kamionové dopravy a náklady na přepravu.

Kontakt


,
Telefon:
E-mail:
http://www.



Kontaktní manažer: Pavel Gregor
manager
Email:

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz