„Kam přetočit hodiny při přechodu na letní čas?“ aneb Kuriózní telefonáty Čechů na zákaz

Češi si již plně zvykli využívat volání na zákaznické linky operátorů či dodavatelů nejrůznějších služeb. Doptávají se přitom často na opravdu různé věci. Bezplatné linky lákají ke kuriózním hovorům samozřejmě více než ty placené. Důkazem mohou být některé následující hovory ze Zákaznické i Business linky energetické společnosti E.ON, na obě se dovoláte zdarma. 1. Kuriozity ze světa zákaznické podpory E.ON Na operátory Zákaznické i Business linky společnosti E.ON směřují dotazy nejrůznějšího charakteru. A najdou se mezi nimi opravdu hodně povedené kousky, které dokazují, že zákazníci ani při vyřizování svých záležitostí týkajících se dodávky elektřiny a plynu neztrácejí smysl pro humor. 1) 25. srpna 2015, Zákaznická linka (téma: dodávka elektřiny a plynu) Operátor: „Ještě okamžik prosím, data se mi vyhledávají.“ Zákazník: „Protože ten počítač už cítí konec pracovní doby, víte, tak už nechce dělat asi.“ Operátor: „Budete tam mít i plyn, pane Nováku?“ Zákazník: „Ne, ne, vůbec nic takovýho, to já se bojím, já jsem terorista, ještě bych něco vyhodil do povětří.“ 2) 10. července 2015, Zákaznická linka (téma: doplňkové produkty – detektor nebezpečného oxidu uhelnatého) Zákazník: „Chtěl bych si koupit alarm, abych sousedovi dokázal, že mi kouř z jeho cigaret jde do oken. A mně to nedělá dobře.“ Operátor: „Pro tyto účely není alarm primárně myšlen. Obraťte se, prosím, raději přímo na stránky výrobce, jestli to lze použít k tomuto účelu. Ať alarm nekupujete zbytečně.“ 3) 30. března 2015, Zákaznická linka Zákazník: „Dobrý den, prosím Vás, já nevím, kam se přetáčejí hodiny – dopředu nebo dozadu? Z důvodu změny na letní čas. Přetáčení totiž dělal děda Novák, ale ten si našel mladší milenku a odešel. Rád bych přestřihnul drátky a přinesl bych vám elektroměr k přetočení.“ 4) 9. dubna 2015, Business linka Zákazník: „Dobrý den, chtěl bych si u vás objednat nový laptop.“ Operátor: „Dovolal jste se do energetické společnosti E.ON, tuto službu nenabízíme.“ Zákazník: „Aha, tak já to zkusím na RWE.“ 2. Kolik hovorů za měsíc zvládne jeden klient? Bezplatná Zákaznická linka společnosti E.ON zaznamenala i takové případy, kdy klient volal za jeden měsíc až 15krát. Takovým příkladem může být zákaznice paní Nováková. „Klientka prováděla přepis několika elektroměrů, navýšení příkonu, zřízení nového odběrného místa. Ověřovala si opakovaně přijetí podepsaných smluv, nastavení zálohových plateb, platnost rezervace příkonu, informace ke zvýšení příkonu. To vše provedla v rámci 15 hovorů,“ potvrzuje Gabriela Blažková, vedoucí E.ON Zákaznické linky. „Jsme ale samozřejmě rádi, že paní mohla využít bezplatného volání a vyřídit si s pomocí odborníka vše, co potřebovala, navíc z domova. Nemusela tak vlastně patnáctkrát odbíhat osobně někam na pobočku, což by pro ni samozřejmě bylo časově i energeticky výrazně náročnější. Volání zdarma pro nás představuje standard zákaznického servisu,“ doplňuje Blažková. Obdobný případ zaznamenala i specializovaná Business linka. Rekordman pan Novák na ni volal za měsíc červenec 10krát a za měsíc srpen 9krát. V obou případech se řešily standardní otázky ohledně bytů a převody mezi nájemníky a městem. „Pan Novák je již znám mezi všemi kolegy na Business lince a vztah s ním je už poměrně blízký,“ vysvětluje Jiří Svoboda, vedoucí Business linky. 3. Extrémně dlouhé hovory ze Zákaznických linek S některými požadavky se zákazníci na Zákaznickou linku obrátí opakovaně, jiné hovory mohou trvat pro změnu opravdu dlouho. Příkladem je pan Novák, který drží rekord jednoho hovoru v délce 30 minut. Druhé místo v extrémně dlouhých hovorech zaujal pan Nováček s 27 minutami za jeden hovor. Je zřejmé, že energetická problematika klade nároky nejen na operátora, ale také na samotného zákazníka. Pokud je volání na zákaznickou linku zpoplatněno, mohou se hovory nepříjemně prodražit. Poznámka: Jména klientů jsou záměrně změněna z důvodu ochrany soukromí.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz