Jak na neplatiče faktur

S pozdní úhradou faktur se potýká více než polovina všech registrovaných společností a drobných živnostníků. Platební morálka firem se stále zhoršuje. Pokud jsou služby či zboží dodáno, řada podnikatelů s proplácením faktur otálí. Platit se nikomu moc nechce a šíří se pravidlo, že dodavatel si na své peníze může klidně počkat. Takhle bohužel uvažuje nemalá část podnikatelů a společností. Pravda, jsou mezi nimi i tací (a doufejme, že jich je většina), kteří by zaplatili, ale prostě na to nemají. Druhá, neméně početná skupina uvažuje tak, že by ráda zaplatila včas, ale nemůže. Obchoduje totiž s první skupinou. Tedy s těmi, co mají na placení dost času. Případně obchoduje s podnikateli a společnostmi, kteří jsou na tom úplně stejně jako oni a čekají na peníze od svých neplatících zákazníků. Tím se řada firem dostává do kolotoče, zvaného druhotná platební neschopnost. Pak existuje ještě třetí skupina a to jsou ti, co vždy platí včas. Mají dostatek prostředků k tomu, aby za každých okolností plnili své závazky podle stanovených dohod. Ale proč oni mohou a mají na to? Jeden ze základních důvodů je ten, že efektivně předchází vzniku nedobytných pohledávek. Dokázali eliminovat neplatící zákazníky, případně využít všech prostředků k tomu, aby své peníze dostali včas. Stávají se tak společnostmi, se kterými všichni rádi obchodují. Velmi nízká míra rizika pro jejich dodavatele se stává důkazem solidnosti a může být zdrojem dalšího profitu společnosti. Pokud je pohledávka vymáhána do 30 dnů po splatnosti, a to za použití všech dostupných prostředků, je úspěšnost zpravidla vyšší než 90%. Jestliže se vymáhání prodlouží na 60 dnů už je to méně než 70% a pak už šance na úspěšnost rapidně klesají. Nejhorší je nedělat vůbec nic a jen čekat, až dlužník zaplatí, v tomto případě jsou šance opravdu malé. Základní doporučení při vymáhání pohledávek – nevyčkávat dlouho a být při vymáhání a upomínání důslední. Abyste si byli jisti, že budete ve vymáhání svých peněz důslední, využijte službu Upomínkový systém nezaplacených faktur Reminders od společnosti Reminders s.r.o. z Berouna. S touto službou budete určitě důslední a o vaší důslednosti bude informován okamžitě i váš zákazník, když od vás obdrží fakturu.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz