Za profesionalizaci promotérů

V promotérském odvětví nastává revoluce. Agentura Promoteri.eu se rozhodla zakročit a bojovat za profesionalizaci promotérů, jejichž pracovní náplní je podpora prodeje. Chce skoncovat s nekompetentními promotéry na předváděcích akcích, kteří o produktu nebo službě nevědí zdaleka tolik, aby je dokázali profesionálně nabídnout osloveným potenciálním zákazníkům. Nově zavedený pětisložkový motivační systém v agentuře Promoteri.eu sleduje jednotlivé výkony promotérů a hostesek. Na jejich základě je promotérům stanovena mzda, která se skládá ze: 1. základního platu; 2. pohyblivé části vymezené klíčovými ukazateli výkonnosti (tzv. KPI indikátory); 3.hodnosti; 4. bonusů za prodej; 5. soutěže o tři nejlepší promotéry v daném měsíci. Na přípravě motivačního systému se podílela Masarykova univerzita v Brně. Motivační systém Promotér má v agentuře Promoteri.eu jasně stanovená a měřitelná KPI kritéria, za jejichž plnění získává body a následně vyšší hodnost. V případě neplnění kritéria KPI jsou mu udělené body odebírány. Jednotlivé hodnosti promotérů vyjadřují barevně odlišené odznáčky – Expert (modrý), Professional (oranžový), Junior (bílý). „Svým partnerům chceme poskytovat dobře motivované a disciplinované promotéry, kteří podávají za všech okolností nejlepší výkony. Odznáčky jsou vhodným hodnotícím kritériem. Již nyní s nimi máme velmi dobrou zkušenost, protože na základě jejich viditelnosti jsou promotéři mezi sebou motivováni k profesionálnímu růstu a soutěživosti,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu. Bonusy za prodej a soutěže Neméně podstatnou částí motivačního systému je bonusová složka, která své uplatnění najde v případě prodejních akcí, a tvoří ji odměny, jež promotér získá na základě reálně prodaných produktů. Pomyslnou třešničkou na dortu v hodnocení je motivační soutěž. Na základě hodnoty uzavřených prodejů v kalendářním měsíci tři z promotérů získají speciální odměny. „Pevně věřím, že tento systém nám přinese nejen větší kredibilitu, ale stanoví i nové úrovně pro profesionalizaci promotérského byznysu v České republice. To se může podařit jedině zavedením propracovaného odměňovacího systému, který klade důraz na dodržování pracovních úkolů,“ dodal Vít Krčmář.

Kontakt


,
Telefon:
E-mail:
http://www.



Kontaktní manažer: Pavel Gregor
manager
Email:

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz