Komentář: Prodej first minute zájezdů právě vrcholí. Češi hledají nové destinace na léto, třeba Alb

Češi aktuálně ve zvýšené míře pořizují pobyty v režimu first minute. Mají tak garantovanou výhodnou cenu dovolené, která je výrazně nižší než běžné katalogové ceny. Vůbec nejvyšší zájem o nákup first minute pobytů lze očekávat právě nyní v posledních lednových dnech, kdy končí vlna nejvyšších slev. Autorem komentáře je Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia, která je největším on-line prodejcem zájezdů na českém trhu. Trend zvýšeného zájmu o nákup dovolených v předstihu registrujeme již několikátým rokem. Lidé již přestávají spoléhat na výhodné ceny last minute nabídek a raději si rezervují svou letní dovolenou s velkým časovým předstihem. Mají tak nejen garantovanou cenu, ale mohou si i lépe vybírat lokalitu či typ ubytování. Zprávy o oslabující koruně a možném zdražování dovolených letos tento trend ještě podpořily. Na konci ledna navíc končí možnost nákupu first minute pobytů s nejvyššími slevami. Ze zkušeností víme, že se cestovatelé budou až do poslední chvíle rozhodovat, a svůj nákup uskuteční právě nyní v posledních lednových dnech. U Čechů posiluje obliba tradičních destinací, ale hledají i nové cíle Aktuálně registrujeme mezi českými turisty vyšší ochotu utrácet za letní dovolenou. Průměrná cena prodaného first minute pobytu meziročně vzrostla o 1 066 Kč, a to na 13 821 Kč na osobu. Zaznamenáváme pokles zájmu o levnější pobyty do Bulharska, které letos pro svou dovolenou volí 9 % zákazníků cestovní agentury Invia. Naopak stále vzrůstá zájem o tradiční letní lokality jako je Řecko a Chorvatsko. Pobyty na řeckých ostrovech jsou stále nejpopulárnější a v letošním roce jim dává přednost 29 % klientů Invia. Pro svůj letní odpočinek turisté tradičně preferují vysoký komfort a nejraději vybírají letecké zájezdy, hotely s vysokou kvalitou ubytování a stravu typu all inclusive. V rámci letošní poptávky po first minute zájezdech však registrujeme stále větší zájem Čechů o netradiční dovolenou. Turisté se zajímají o vzdálené destinace, jde zejména o státy Střední a Jižní Ameriky. Čeští cestovatelé tak letos míří například do Brazílie, Bolívie, Peru nebo na Kubu. Vyhledávají však i nové turistické lokality v bližších zemích, jako je Arménie či Makedonie. A na oblibě stoupá především dovolená v albánských přímořských letoviscích. V předstihu kupují zájezdy hlavně rodiny Průměrný počet osob na smlouvu potvrzuje, že o dovolené v režimu first minute mají zájem zejména rodiny s dětmi. V předstihu jsou totiž objednávány především zájezdy pro tři až čtyři osoby. Právě na rodiny cílí i mnohé zvýhodněné nabídky, jako jsou bezplatné pobyty pro děti nebo výlety v destinaci zdarma. Při cestování s dětmi je navíc potřeba vše předem naplánovat a zajistit si ubytování v hotelu, který pro ně nabízí vhodné prostředí a zábavné aktivity. Rodiče se tedy nemohou spolehnout na nabídku last minute zájezdů. Pro rodiny však často bývá finančně náročné složit zálohu na pobyt i půl roku před odjezdem. Proto cestovní agentura Invia nabízí svým klientům akci Chytrá záloha, kdy lze pobyt rezervovat za částky již od 500 Kč. Nákup zájezdu v režimu first minute tak pro turisty představuje bezpečnou a výhodnou cestu, jak pořídit letní dovolenou.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz