Menší firmy volí neomezené tarify se slevou, nejčastěji s 1,5 GB dat

Menší společnosti využívají především neomezené tarify, ty velké si pak sjednávají individuální podmínky s maximálními úsporami. Vyplývá to z nejnovějších statistik nezávislé společnosti Tarifomat, které analyzují a srovnávají zákaznické chování menších a větších českých firem. Podle odborníků však v případě přijetí navrhovaných změn zákona o telekomunikacích může dojít ze strany podniků k odmítnutí úvazku k vyšší spotřebě a jejich útrata tak může paradoxně klesat. Nejvyšší měsíční vyúčtování firemního zákazníka společnosti Tarifomat dosahovalo výše 43 tisíc korun. Účet zahrnoval 24 SIM karet a firma využívala historické tarify s omezenými počty volných minut, bez datového tarifu. Menší firmy si dnes již proto podle odborníků sjednávají obvykle neomezené tarify se slevou, přičemž naprostá většina firemních tarifů obsahuje také data. Nejčastěji zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují objem 1,5 GB, který pokryje měsíční potřebu přístupu k firemnímu emailu, potřebným informacím z internetu či GPS navigaci pro firemní cestování. Velké tuzemské firmy však mají podle expertů postavení na trhu s telekomunikacemi ještě odlišnější. "Skutečně velké firmy jsou samy o sobě natolik silné, že jsou operátorovi spíše obchodním partnerem, než zákazníkem. V tomto postavení tedy mohou o tarifech a podmínkách vyjednávat jako rovný s rovným a tarify si mohou nastavovat individuálně tak, aby co nejvíce uspořily," objasňuje Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat, která srovnává nabídky mobilních operátorů fungujících na celém území ČR."Aktuálně projednávané legislativní změny si však kladou za cíl toto partnerství narušit a postavení operátora významně posílit, zejména právě na úkor firemních zákazníků. Ačkoliv to operátoři vítají, mohou tím však paradoxně přijít o značné příjmy. Firemní zákazníci se totiž za nových podmínek nebudou chtít vázat k vyšší spotřebě, jako dosud, a útraty se budou snažit zcela minimalizovat," doplňuje Černoch.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz